پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات خرید ادوات کشاورزی  به کشاورزان

نطنز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نطنز گفت: سال گذشته بالغ بر پنج میلیارد ریال جهت خرید امکانات و ادوات کشاورزی به کشاورزان پرداخت و این تسهیلات صرف خرید تراکتور ،کمباین و دستگاه سم پاش شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، عبدالرضا مهدی بادی  ظهر امروز یک شنبه در نشست ستاد اقتصاد ماوتمی شهرستان اظهار کرد: برای تغییر الگوی کشت در شهرستان و به منظور توجه جدی به مبحث اقتصاد مقاومتی در بحث کشاورزی، این مدیریت کار آموزش برای کشت گیاهان دارویی، زعفران، بسته بندی، پرورش ماهی و پرورش دام را برای یک هزار و ۵۰۰ متقاضی برگزار کرده است.

عبدالرضا مهدی بادی افزود: جهاد کشاورزی نطنز ۳۰۰ پروانه صنفی برای ساماندهی کشاورزی و ۲۰۰ مجوز مشاغل خانگی مانند بسته بندی گیاهان و پروانه دامداری صادر شده است.

مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: خط اعتباری برای پرداخت تسهیلات کشاورزی باز است و چنانچه متقاضی استفاده از این تسهیلات وجود داشته باشد، وی برای دریافت تسهیلات و خرید ادوات کشاورزی به بانک معرفی می شود.

وی خاطر نشان کرد: کاشت زعفران، گل محمدی، فلفل، زیره و نعنا در شهرستان نهادینه شده است و هم اکنون با کاشت آزمایشی گیاهانی مثل زنیان، قدومه شیرازی، کاسنی و شاتره در شهرستان، در صدد جایگزین کردن گیاهان فوق با گیاهان دیگر هستیم.

کد خبر 311466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.