مدعیان حقوق بشر برای کاهش آلام مردم سوریه اقدامی نمی‌کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس گفت: درحالی که مردم مناطقی از سوریه در محاصره تروریست­ها و در وضعیت بحرانی هستند، مدعیان حقوق بشر برای کاهش آلام آنها اقدامی نمی کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، به نقل از خانه ملت، حسین راغب نماینده مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با تبریک پیروزی­ های اخیر ارتش سوریه در برابر تروریست­ ها گفت: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه در برابر تروریستها و حامیانشان، سد بزرگی در مسیر دستیابی آنان به اهداف و امیال پلیدشان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات سازمان یافته تروریست­ها در سوریه افزود: درحالی که مردم مناطقی از سوریه در محاصره تروریست­ ها و در وضعیت بحرانی قرار دارند، مدعیان حقوق بشر برای کاهش آلام مردم و کمک به آنها اقدامی نمی­ کنند.

بروجردی گفت: آمریکا و متحدانش در منطقه مسبب اصلی بحرانی هستند که بیش از ۶ سال است مردم سوریه و کشورهای دیگر را به خاک و خون کشیده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار بر حمایت مجلس شورای اسلامی از مقاومت ملت و دولت سوریه تاکید کرد.

حسین راغب نماینده شیعه مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه نیز در همین دیدار با ابراز تأسف از وقوع حادثه تروریستی اخیر در تهران و شهادت جمعی از هموطنانمان گفت: پدیده شوم تروریسم و افراط ­گرایی معضلی جهانی است که در صورت عدم مقابله جمعی کشورها با آن به سراسر جهان سرایت می­ کند.

نماینده مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه در ادامه با تقدیر از کمک­ های جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم سوریه هیچگاه حمایت­ ها و کمک­ های جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه در این دوران سخت را فراموش نخواهند کرد.

حسین راغب در پایان این دیدار تاکید کرد: مقاومت قهرمانانه مردم سوریه تا نابودی کامل تروریست­ها ادامه دارد.

کد خبر 311458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.