طرح ساماندهی ترافیکی خیابان احمدآباد در دستور کار است

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از اجرای طرح ساماندهی ترافیکی خیابان احمدآباد خبرداد.

به گزارش ایمنا، خیابان احمد آباد یکی از خیابان های پرتردد و کم عرض منطقه ۳ محسوب می شود که عبور و مرور در این خیابان بسیار مشکل است از همین رو شهرداری اصفهان به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان این منطقه، ساماندهی ترافیکی این خیابان را در دستور کار خود قرار داده است.

حسین کارگر مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: خیابان احمدآباد یکی از خیابان های اصلی و پرتردد منطقه به شمار می رود در همین راستا برای جلوگیری از ترافیک، ساماندهی ترافیکی این منطقه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا جدول جدا کننده عبور و مرور در مسیر رفت و برگشت حدفاصل میدان احمد آباد تا خیابان سید احمدیان برای جلوگیری از ترافیک نصب شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه یک میلیارد ریال هزینه شده است، عنوان کرد: ادامه اجرای طرح جدول جدا کننده خیابان در مسیر رفت و برگشت این خیابان حدفاصل خیابان سید احمدیان تا چهارراه شکرشکن نیز تا پایان مرداد ماه سال جاری انجام خواهد شد.

کارگر با اشاره به دیگر پروژه های منطقه ادامه داد: عملیات اجرایی سنگفرش چهارباغ عباسی در۴ فاز و با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در دستور کار است.

وی اضافه کرد: بر این اساس تاکنون سنگفرش فاز اول این پروژه در ضلع شرقی چهارباغ عباسی از میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی تکمیل شد.

کد خبر 311274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.