بزرگترین اردوی دخترانه کشور از اصفهان عازم مشهد شد

چند سالی است که به همت مجموعه فرهنگی فانوس بزرگترین کاروان زیارتی دخترانه به مقصد مشهد مقدس از اصفهان اعزام می شود.

به گزارش ایمنا، اصفهان از جمله شهرهایی است که در زمینه راه اندازی مجموعه های بزرگ فرهنگی نقش چشمگیری داشته و در این میان بزرگترین مجموعه فرهنگی دخترانه کشور با عنوان فانوس هر ساله نه تنها برنامه های خود را به قوت ادامه می دهد بلکه با جذب بیشماری از دختران شهر اصفهان به قوت بیشتر برنامه های خود را پیگیری می نماید. 

مجموعه فرهنگی فانوس به مدیریت حجت الاسلام والمسلمین داستانپور توانسته در چند سال اخیر در خلال برنامه های فرهنگی خود بزرگترین کاروان زیارتی دخترانه کشور را به مشهد مقدس اعزام نماید که برگزاری چنین اردویی به جرات می توان گفت کاری بس دشوار است.

اردوی «فانوس و حرم ظهور را کم دارد» بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از روز جمعه ۲۳ تیرماه با هدف تجدید عهد با امام رئوف و طلب توفیق برای استمرار حرکت فانوسیان در مشهد در حال برگزاری است.

موسسه فرهنگی فانوس 4 هزار مخاطب دارد

منصوره طالبیان، مدیر روابط عمومی گروه فرهنگی فانوس اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: گروه فرهنگی «فانوس» بزرگترین مجموعه فرهنگی ویژه دختران است که با مدیریت حجت‌الاسلام داستانپور از روحانیون سرشناس و توانمند در اصفهان فعالیت می‌کند.

طالبیان بیان داشت: این گروه فرهنگی دخترانه در دوازده سال گذشته بصورت مستمر فعالیت می‌کند و کلیه امور اجرایی این مجموعه توسط کادر ۲۰۰ نفره‌ای از دختران نوجوان و جوان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: گروه «فانوس» طی سالها فعالیت خود توانسته با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم، تقریبا ۴۰۰۰ نفر مخاطب جذب کند.

عضو گروه فرهنگی «فانوس» تصریح کرد: محوری‌ترین برنامه مجموعه، همایش هفتگی «لحظه‌های ناب» است که هر هفته میزبان بیش از ۱۶۰۰ نفر از دختران اصفهان است.

طالبیان افزود: یکی دیگر از برنامه‌های خاص که همه ساله توسط گروه فرهنگی «فانوس» برنامه ریزی و اجرا می‌شود سفر اهالی «فانوس» به مشهد مقدس است که در اردوی امسال ۱۱۰۰ نفر از دختران نوجوان و جوان در قالب ۷۲ گروه در این اردو شرکت کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی گروه فرهنگی «فانوس» خاطرنشان کرد: اردوی «فانوس و حرم ظهور را کم دارد» بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از روز جمعه ۲۳ تیرماه با هدف تجدید عهد با امام رئوف و طلب توفیق برای استمرار حرکت فانوسیان آغاز و تا ۳۰ تیرماه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های متمایز این اردو این است که کلیه امور اجرایی و هماهنگی‌های آن توسط کادر مجموعه صورت گرفته است و برنامه‌های این دوره از اردو که همیشه منشا تاثیرات ویژه‌ای در زندگی زائران بوده است نیز شامل عبادت و مناجات سحرگاهی، حرم‌گردی، جلسات معرفتی، سخنرانی حجت‌الاسلام داستانپور، عبادت دسته جمعی در قالب چندین ختم دسته جمعی و قرآن کریم و برپایی نمازهای مستحبی می‌شود.

کد خبر 311263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.