اجرای طرح پیرایش شهری و حذف زوائد بصری از معابر اصفهان

دبیر ستاد پیرایش شهری شهرداری اصفهان از اجرا و اتمام طرح های پیرایش شهری مناطق ۱۵ گانه تا قبل از اسفندماه ۹۶ خبر داد و گفت: طرح های پیرایش شهری به منظور حذف زواید شهری انجام می شود.

حمید قنادنیا در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در سال ۹۶ به دستور شهردار اصفهان کلیه مناطق ۱۵ گانه یک محور را برای پیرایش انتخاب و معرفی کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه آلودگی بصری در خط آسمان ساختمانهای شهر اصفهان افزایش یافته، پیرایش شهری به منظور حذف زوائد شهری انجام می شود تا آرامش نسبی در سیمای شهر حاکم و آلودگی های بصری از بین برود.

وی از اجرا و اتمام طرح های پیرایش شهری مناطق۱۵ گانه تا قبل از اسفندماه ۹۶ خبر داد و گفت: طرح های پیرایش شهری به منظور حذف زوائد شهری انجام می شود.

دبیر ستاد پیرایش شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طرح آرام سازی و پیرایش شهر اصفهان از سال ۹۳ در سازمان زیباسازی آغاز شده و در ابتدا به آرام سازی میدان ها، چهارراه ها و تقاطع های مناطق ۱۵ گانه پرداخته شد.

وی عملیات پیرایش را مشتمل بر اصلاح و آرام سازی کف، بدنه و خط آسمان دانست و افزود: در سال ۹۳، ۱۰ چهارراه و در سال ۹۴ نیز ۱۴ چهارراه از لحاظ تابلوها و چراغ های راهنمایی و رانندگی، تابلوهای تبلیغاتی و بنرها، جعبه های گل و آذین بندی های موقت نظیر ریسه بندی، مورد اصلاح و آرام سازی قرار گرفت.

قنادنیا اضافه کرد: پیرایش جداره و بدنه معابر نیز که از اواخر سال ۹۴ آغاز شده در محورهای مشخص شده در مناطق ۱۵ گانه شهر در حال اجراست.

وی ادامه داد: در حال حاضر مطالعات و طراحی پیرایش ۳ میدان احمدآباد، جمهوری اسلامی و آزادی در دستور کار است و تا ۲ ماه آینده اجرایی می شود.

دبیر ستاد پیرایش شهری شهرداری اصفهان گفت: نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پیرایش شهری در ۱۵ منطقه شهر اصفهان پیش بینی شده که تقریبا در هر منطقه شهری یک محور خیابان پیرایش می شود.

کد خبر 311232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.