راه‌اندازی لیگ مسابقات نظامی در سطح نیروی زمینی سپاه

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه گفت: به منظور کسب آمادگی کامل برای حضور در مسابقات ارتش‌های جهان، سال آینده لیگ مسابقات نظامی را در سطح این نیرو راه‌اندازی می‌کنیم.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ دوم «عبدالله روستایی» معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه در جمع تیم‌های اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان اظهار داشت: همان‌گونه که در قرآن کریم ذکر شده است، تکلیف داریم تا در رقابت با یکدیگر میزان توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی خود را افزایش دهیم و در کنار آن در سطح رقابت‌های بین‌المللی نیز بدرخشیم.

وی افزود: کسب رتبه نخست نیروهای مسلح برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی ارتش‌های جهان که در چین و قزاقستان برگزار می‌شود، توسط پاسداران در رشته‌های هوابرد، ادوات، توپخانه، پدافند هوایی و زرهی موفقیتی قابل تحسین است.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: این اولین بار است که سپاه در این رقابت‌ها حضور می‌یابد؛ البته سال قبل هم حضور داشتیم؛ اما این حضور به صورت ادغامی با ارتش بود.

سردار روستایی تصریح کرد: به منظور کسب آمادگی کامل برای حضور در این رقابت‌ها، در نظر داریم که سال آینده لیگ مسابقات نظامی را در سطح نیروی زمینی سپاه راه‌اندازی کنیم.

کد خبر 310924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.