«پیرمرد، بقچه، دوچرخه» به تالار هنر می آید

نمایش «پیرمرد، بقچه، دوچرخه» به نویسندگی محمدرضا آریان فر و کارگردانی پیمان کریمی، ۲۴ تیر ماه در تالار هنر اصفهان روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: نمایشنامۀ «پیرمرد، بقچه، دوچرخه» بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده و زندگی یک پیرزن و پیرمرد اهل آبادان را روایت می کند که تنها پسرشان در جنگ شهید و جنازه اش مفقود می شود و بعد از سالها پیرمرد تصمیم می گیرد سوار بر دوچرخه ای که خاطرات بسیاری با آن دارد به دنبال جنازۀ پسرش بگردد و ...

پیمان کریمی تصریح کرد: در این نمایش محمد ترابی، شمیلا تابش، پوریا ریحانی و رویا سعیدی ایفای نقش می کنند و مهرنوش مردیها به عنوان طراح صحنه و لباس، یاسمین مسلمی به عنوان منشی صحنه، زهرا درخشان به عنوان طراح پوستر و بروشور، محدثه نیک خواه برای موسیقی، علیرضا محمدی برای نور و رکسانا جعفری برای گریم فعالیت دارند.

گفتنی است، این نمایش به همراه نمایش «بی در زمان» به کارگردانی احسان جانمی، دو نمایندۀ استان اصفهان در جشنواره تئاتر سوره منطقه سه هستند که با حضور نمایندگان استان‌هایی مثل خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، قم، هرمزگان، مازندران و یزد، از ۲۴ الی ۲۶ تیرماه در دو سالن کوچک و بزرگ تالارهنر اصفهان برگزار می شود.

علاقمندان برای دیدن نمایش «پیرمرد، بقچه، دوچرخه» می توانند شنبه ۲۴ تیر، رأس ساعت ۱۱:۳۰ به تالار هنر اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 310894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.