آغاز عملیات اجرایی خط پنجم  بی.آر.تی ظرف یکماه آینده

مدیر پروژه بی.آر.تی گفت: عملیات اجرایی خط پنجم بی .آر.تی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان ظرف یکماه آینده آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، کاهش آلودگی هوا، کم شدن زمان انتظار در ایستگاه ها، اطلاع رسانی دقیق به مسافران در ایستگاه و اتوبوس به همراه زمانبندی مناسب و دریافت بلیط قبل از ورود به اتوبوس و حذف رابطه مستقیم راننده و مسافر از مزایای راه اندازی خطوط تندرو است.

در این راستا توسعه خطوط بی. آر. تی در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، تاکنون خط یک از شهر ابریشم تا پایانه باقوشخانه و فاز اول خط سوم از پایانه ارغوانیه تا میدان امام علی(ع) راه اندازی شده است.

علی ملک زاده مدیر پروژه بی. آر. تی در این رابطه گفت: به منظور کاهش ترافیک و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا در شهر اصفهان، راه اندازی خطوط  تندرو در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی  با اشاره به اینکه خط یک از شهر ابریشم تا پایانه باقوشخانه و فاز اول خط سوم از پایانه ارغوانیه تا میدان امام علی(ع) راه اندازی شده است، ادامه داد: احداث خط دوم بی. آر. تی نیز از میدان قدس تا میدان جمهوری به طول ۴ کیلومتر تکمیل شده است.

مدیر پروژه بی. آر. تی ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی خط  پنجم بی. آر. تی از میدان استقلال تا میدان جمهوری به طول ۱۰ کیلومتر و ۱۸ ایستگاه برای کاهش بار ترافیکی این محور در دستور کار است.

ملک زاده اضافه کرد: عملیات اجرایی خط پنجم بی. آر. تی ظرف یکماه آینده با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان آغاز می شود.

وی تاکیدکرد: خطوط بی. آر. تی در ارتقاء خدمات حمل و نقل عمومی شهر تاثیر بسزایی دارد.

کد خبر 310821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.