تلاش برای پیشرفت کنار گذر شرق در برخوار ادامه دارد

برخوار - فرماندار برخوار از همکاری نهادها و دستگاه های اداری شهرستان برخوار برای پیشرفت بهتر کنار گذر شرق در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، اسفندیار تاجمیری در جلسه هماهنگی و سرعت بخشی به اجرای کنار گذر شرق در شهرستان برخوار افزود: حدود ۴۷ کیلومتر از طول کل کنار گذر شرق اصفهان در شهرستان برخوار قرار دارد که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی در مسیر قرار داشتن تیرهای برق، خط فیبر نوری مخابرات، ‌ خط انتقال آب اصفهان – اردستان، وجود زمین های کشاورزی و ملی و نیاز نیرو برای تامین امنیت و کاهش تصادفات جاده ای را از مهمترین عوامل کندروی(پیشرفت کم) این طرح در شهرستان برخوار نام برد.

فرماندار برخوار کنار گذر شرق را  از بزرگترین طرح های عمرانی استان اصفهان و یک طرح ملی نام برد و گفت: این طرح با مشارکت صندوق بازنشستگی کشور و وزرات راه و شهرسازی در حال اجراست و در محدوده ی شهرستان برخوار سه پیمانکار در حال کار هستند.

وی گفت: با توجه به تاکید مسئولان استانی برای افتتاح فاز اول این طرح تا پایان امسال، مسئولان و دستگاه های شهرستان برخوار با تمام توان برای تکمیل طرح کمک می کنند.

کنار گذر شرق اصفهان به طول ۹۳ کیلومتر از یک سو به آزاد راه اصفهان – تهران و از سوی دیگر به اتوبان اصفهان - شیراز وصل می شود و سهم زیادی در کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای دارد.

کد خبر 310699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.