تجلیل از مدیر موسس رهایش در رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل

امروز در شصت و دومین برنامه هر هفته چند افتتاح از فعالیت موسسه های ترازیست،‌ رهایش و کانون فرهنگی طه به دلیل همکاری های لازم با شهرداری تقدیر و تشکر شد.

به گزارش ایمنا، در مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک که در قالب شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح  از مدیر موسسه رهایش، ترازیست و گروه فرهنگی طه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیر شد.

موسسه رهایش تا کنون اقدامات ارزنده ای در حوزه های ترافیک انجام و فعالیت های مناسبی برای کاهش بار ترافیک اجرا کرده است  همچنین برای ارتقا امنیت موتورسیکلت سواران و کاهش تخلفات آنان اقداماتی موثر اجرا کرده از همین رو امروز از پیمان صالحی مدیر موسسه ترازیست در شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چندافتتاح تجلیل شد.

همچنین از احمدرضا زمانی مدیر موسسه رهایش به دلیل اقدامات یکساله اخیر برای کاهش بار ترافیک در شهر و جمع آوری ۷۰۰ ایده نیز امروز در حضور شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیر شد.

در شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح نیز از مدیر کانون فرهنگی طه به دلیل پرورش ۳۰۰ عضو دانش آموز دوچرخه سوار و حضور دانش آموزان در برنامه های فرهنگی تجلیل شد.

کد خبر 310683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.