شهروندان با نصب سامانه اصفهان ترافیک از ترافیک شهر باخبر شوند

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: شهروندان با  نصب سامانه اصفهان ترافیک می توانند در منزل خود از ظرفیت خالی پارکینگ ها و ترافیک سطح شهر مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید حیدریان درحاشیه مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک که در قالب شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح برگزار شد، اظهارکرد سامانه اصفهان ترافیک در مسیر یابی تاکسی، اتوبوس، دوچرخه و خودرو نقش موثری را ایفا می کند.

وی افزود: همچنین در  این نرم افزار محل پارکینگ ها همراه با ظرفیت خالی پارکینگ ها ، ایستگاه های دوچرخه با ظرفیت موجود پارک دوچرخه ، محل بانک ها و غیره به نمایش گذاشته شده است.

 مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندان با  نصب سامانه اصفهان ترافیک می توانند در منزل خود از ظرفیت خالی پارکینگ ها و ترافیک سطح شهر مطلع شوند و بهترین مسیر با کمترین ترافیک را برای عبور خود انتخاب کنند.

حیدریان در ادامه با اشاره اینکه سامانه ترافیککال برای فرهنگ سازی ترافیک در بین شهروندان راه اندازی شده است ، اضافه کرد: فاز اول این طرح نیز شامل طراحی و پیاده سازی گرافیک سایت و صفحه اصلی و درج اخبارترافیکی راه اندازی شده و فاز دوم این نرم افزار نیز در دست انجام است.

کد خبر 310655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.