فرهنگ سازی در حوزه ترافیک از رویکردهای اصلی تیم مدیریت شهری است

شهردار اصفهان گفت: فرهنگ سازی در حوزه ترافیک از رویکردهای اصلی تیم مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد در مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک که در قالب شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح برگزار شد، اظهارکرد: از ۲ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه حمل و نقل آغاز شد و قرار بود فعالیت های این حوزه تنها به اقدامات سخت افزاری ختم نشود و فناوری های سخت را در کنار فناوری های نرم داشته باشیم.

وی افزود: در کنار اینکه پروژه های بزرگ و شاخصی در شهر داشتیم و افتتاح می کنیم و پروژه های محله محور که با حضور شهروندان و همدلی مدیران هر هفته افتتاح و یا کلنگ زنی می شود قرار این بود اقدامات نرم افزاری نیز داشته باشیم.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در حوزه ترافیک بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: اصفهان پروژه های متعددی همچون احداث زیرگذر، روگذر، تقاطع، تعریض خیابان داشته و دارد اما متاسفانه هنوز مشکلات ترافیک و مسائل زیست محیطی آن حل نشده است بنابراین در کنار این اقدامات ارزشمند و زیربنایی باید کارهای فرهنگی انجام شود.

جمالی نژاد اضافه کرد: خوشبختانه رویکرد شورای چهارم مسائل فرهنگی بود و خوشبختانه در دوره پنجم اعضای شورا نیز فرهنگ دوست هستد و به طور حتم اقدامات شاخصی در این حوزه خواهند داشت بنابراین امیدواریم این اقدامات فرهنگی تداوم یابد.

وی به طرح سه شنبه های بدون خودرو اشاره کرد و گفت: طرح سه شنبه های بدون خودرو انصافا مورد استقبال همشهریان قرار گرفت بنابراین امیدوارم این پویش تعطیل نشود و با استقبال شهروندان این طرح ادامه داشته باشد.

کد خبر 310621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.