جشنواره "عمران سلامت"  مسیر خدمات رسانی را تسهیل می کند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: برخی مسئولین با دیدن پروژه های بیمارستانی فقط از دید هزینه‌کرد به آن نگاه می کنند چراکه سلامت مردم مهم است و فعالیت در این حوزه یک سرمایه گذاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، دکتر رضا نجفی پور در خصوص برگزاری جشنواره "عمران سلامت" گفت: از طریق این جشنواره می توان برای افرادی که نسبت به دستاوردها، خدمات و اقدامات انجام شده در حوزه سلامت آگاهی کافی ندارند، در جهت معرفی آن خدمات گام مناسبی برداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: جشنواره "عمران سلامت" برای مسئولینی که با دیدن پروژه های بیمارستانی فقط از دید هزینه‌کرد به آن نگاه می کنند نیز مثمرثمر خواهد بود، چراکه سلامت مردم مهم است و فعالیت در این حوزه یک سرمایه گذاری خواهد بود.

 نجفی پور ادامه داد: با برگزاری این جشنواره ها می توانیم نگاه مسئولین را به اقدامات انجام شده تغییر داد و آنها هم برای به سرانجام رسیدن پروژه های سلامت کمک های لازم را انجام بدهند تا این پروژه ها مشمول زمان نشوند و در زمان مقرر به بهره برداری برسند.

وی افزود: برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها باید با هدف شناساندن بیشتر خدمات رسانی انجام شود و زمانی که مسئولین در این جشنواره ها شرکت و از نمایشگاه بازدید می کنند باید ببینند که چه اقداماتی در آن حوزه انجام شده و پروژه ای که به بهره برداری رسیده است چه خدماتی می تواند ارائه بدهد که اگر در سنوات دیگر مورد مشابهی باشد مساعدت های بیشتری در آن زمینه صورت بگیرد.

نجفی پور بیان داشت: همچنین در این جشنواره باید سیکل سطح بندی و نیازسنجی ساخت بیمارستان برای همه مشخص و این نیازسنجی به آنها منتقل شود و زمانی که مسئول آن استان یا شهرستان پیشنهادی در خصوص ساخت بیمارستان یا مراکز بهداشتی می دهد باید بداند که براساس چه اصولی باید این کار را انجام بدهد، به نوعی باید دید ملی را در این زمینه تقویت کنیم. بنابراین در آن موقع است که مسئولین می توانند به این نتیجه برسند که چه مرکز بهداشتی و درمانی در آن منطقه مورد نیاز است و در بحث تامین زمین و منابع آن پروژه مساعدت های لازم را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: در این جشنواره باید برخی از استان ها که از نظر استانی خوب کار کردند معرفی شوند و ببینند برای پروژه ای که به خوبی سطح بندی شده و در استان شکل گرفته تا چه میزان استاندار یا فرماندار همکاری کردند. اگر به این دید به جشنواره نگاه شود می توان در راه رسیدن به اهداف موفق تر عمل کرد.

کد خبر 310577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.