درخشش ۲ کارتونیست‌ اصفهانی در جشنواره مدیریت پسماند

۲ نفر از کارتونیست‌های اصفهان و اعضای خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان در جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند مازندران برگزیده شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، جایزه بزرگ بخش اصلی جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند ساری را که برترین جایزه این جشنواره است منصوره دهقانی از اصفهان کسب کرد و یکی از جوایز برگزیده بخش اصلی این جشنواره نیز به مصطفی ستاریان از اصفهان رسید.

آیین اختتامیه جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد.

در مراسم این روز، از پسماند به عنوان تهدید شهرهای شمالی کشور نام برده شد و گفته شد که سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری، سعی کرده است تا از همه ابزارهای لازم برای ایجاد معقوله فرهنگ سازی و آموزش های عمومی اقدام کند که در این بین استفاده از هنر و نقش هنرمندان از مواردی بوده که به آن توجه ویژه ای داشته است. جشنواره ملی کارتون پسماند با موضوعات مختلف با حمایت های شهرداری ساری ، شورای اسلامی شهر و نیز معاونت های فرهنگی اجتماعی و خدمات شهری برگزار شده است.

گفتنی است در این جشنواره ۳۴۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور شرکت کرده بودند که از میان این آثار ۹ اثر در بخش اصلی و ۵ اثر از بخش جانبی جشنواره انتخاب شدند.

همچنین همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاه این آثار گشایش یافت و از کتاب جشنواره شامل ۱۱۸ اثر برگزیده و همچنین تمبر اختصاصی این جشنواره ملی، رونمایی شد./

کد خبر 310330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.