لزوم برخورد با خاطیان احتمالی پروژه های ساختمانی

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی گزارشات وارده در خصوص تخطی از قوانین در ساخت و ساز است که از شهردار درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرسول جان نثاری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط طرح تفصیلی اظهار کرد: پیرو تماس شهروندان در خصوص ۲ مورد مشکل در رعایت ضوابط طرح تفصیلی اصفهان، از ۲ مورد پروژه بازدید به عمل آمد و عکس های آن به پیوست تقدیم شده است.

وی در خصوص عدم رعایت ضوابط شهرسازی برخی پروژه های شهری گفت: از شهردار درخواست می شود که دستور توقف پروژه های خلاف قانون صادر شود و به این موضوع رسیدگی کنند در غیر این صورت اگر پروژه ای مطابق ضوابط است، ادامه یابد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پروژه ساختمانی بر خیابان حمزه اصفهانی – سه راهی فرهنگیان،  دارای شکست هایی است که مطابق ضوابط نیست.

وی با تاکید بر اینکه پروژه بر خیابان هشت بهشت غربی، نرسیده به چهار راه ملک، نبش کوچه یک سقف مازاد بر ضوابط دارد و ۴ طبقه روی پیلوت ساخته است، ادامه داد: سئوال این است که چرا در اجرای ضوابط تعلل می شود،  اگر این ها پروانه دارند چرا پروانه اینگونه صادر شده و اگر خلاف سازی است، پس چرا از این خلاف ها جلوگیری نمی شود.

جان نثاری تاکید کرد: از شهردار می خواهم که با خاطیان احتمالی برخورد شود.

کد خبر 310212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.