توجه به عفاف، حجاب و حیا سبب تقویت بنیان خانواده می شود

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: الگوهای برتر حجاب از گروه های مختلف سنی و شغلی همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان تیران و کرون معرفی می شوند.

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به روز ملی عفاف و حجاب اظهارداشت: توجه به عفاف، حجاب و حیا و آموزش این مولفه های اخلاقی و دینی در جامعه کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده ها را به همراه دارد.

وی افزود: بی توجه به آموزش هدفمند و عدم افزایش آگاهی نوجوانان با موضوع عفاف و حجاب و حیا منجر به گسترش آسیب های اجتماعی و در برخی مواقع بروز جرم شده که باید مراکز فرهنگی، آموزشی و اجتماعی به این معقوله ها و آموزش عفاف و حجاب بپردازند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های فرهنگی امروز جامعه توجه به موضوع عفاف و حجاب و همچنین معرفی الگوهای برتر و مدل های برتر است، بیان داشت: الگوهای برتر حجاب از گروه های مختلف سنی و شغلی همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان تیران و کرون معرفی می شوند.

وی ادامه داد: از اقشار مختلف مثلا ورزشکاران و هنرمندان افراد با حجاب برتر معرفی می شوند و در این مناسبت علاوه بر برپایی نمایشگاه و همایش عفاف و حجاب الگوهای برتر و مدل های اسلامی در این خصوص به مردم نشان داده می شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: ایجاد دغدغه نسبت به مسائل فرهنگی باید همراه با آگاهی و دانش باشد که رفتار ما نسبت به ناهنجاری ها یک رفتار پسندیده و اصلاح کننده باشد و زمینه اصلاح فراهم و به یک آسیب اجتماعی تبدیل نشود که عمدتا باید کار فرهنگی و آموزشی انجام شود.

کد خبر 309801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.