چرخ جشنواره فیلم کودک  و نوجوان به حرکت در آمد

در اولین روز از جشنواره این دوچرخه سواران اصفهانی بودند که پا به رکاب، چرخ سی امین جشنواره را به حرکت در آوردند.

به گزارش ایمنا به نقل از خبرنگاران نوجوان سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان، در حرکتی زیبا دوچرخه سواران اصفهانی همراه با شهردار نماد دیگری از جشواره سی ام را به تماشا گذاشتند، این همایش از پل خواجو شروع و در راه به سی سه پل رسید و در این مکان گروه دوچرخه سواران با صدای زیبای خود اهنگ دولت عشق را خواندند؛ رئیس گروه اطلس دوچرخه سواران در ارتباط با هدف برگذاری این همایش می گوید: این همایش با هدف فرهنگ سازی  دوچرخه سواری و برای چشم انداز اصفهانی پاک تر برگذار شده است.
شهرام افشان افزود: خوشحالم که در این جشنواره از گزارشگران نوجوان استفاده شده است و خشنودم که فرهنگ دوچرخه سواری زیر نظر شهردار به نتایج خوبی رسیده است.
یکی از اعضای گروه دوچرخه سواران هدف خود را از شرکت در این برنامه اینگونه بیان می کند: من برای اینکه اصفهانی پاک تر داشته باشم در این همایش شرکت کردم.
وی با بیان اینکه این امر به رونق فرهنگ سازی دوچرخه سواری کمک می کند، ابراز داشت: امیدوارم جشنواره سی ام یکی از بهترین جشنواره ها باشد و خوشحالم که جشنواره فیلم های کودک و نوجوان بار دیگر به اصفهان آمده است.
این گروه دوچرخه سواران سی و سه پل  را به مقصد شهر عاشقان الهی گلستان شهدا ترک کردند.
شایان به ذکر است در این همایش از کودکان دبستانی تا نوجوانان دبیرستانی شرکت کرده بودند؛و این پایان اولین روز سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان بود.


# محمد یوسف ایزدی 
# خبرنگار نوجوان سی امین_ جشنواره_  فیلم _ کودکان_ و _نوجوانان
#خبردار

کد خبر 309000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.