پیگیری برای فعالیت پنج کارگاه شهرک صنعتی فریدن ادامه دارد

فریدن - فرماندار فریدن گفت: فعال نمودن پنج کارگاه شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک ها تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کمال رضایت در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، خط قرمز حضور سرمایه گذاران در شهرستان  را مصلحت و منفعت مردم و شهرستان دانست و اظهار کرد:  اشتغال  یکی از اولویت های کاری مدیریت شهرستان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد نمود.

فرماندار فریدن از پیگیری های انجام شده در خصوص فعال نمودن پنج کارگاه شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک ها خبر داد و عنوان داشت: این موضوع تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی در خصوص حضور سرمایه گذاران غیر بومی و بومی در منطقه و استفاده از امکانات و زیرساخت ها و وام های اشتغالزایی گفت : داشتن طرح مدون و تعهد به  ایجاد اشتغال برای افراد بومی از جمله شرایط واگذاری زمین به سرمایه گذاران و معرفی طرح های اشتغال به بانک ها بوده و انتظار داریم دستگاههای شهرستانی ذیربط بر روی طرح های اشتغال از ابتدا تا حاصل شدن نتیجه نهایی و تولید محصول و بکارگیری نیرو نظارت داشته باشند و در هر مرحله ای که سرمایه گذار بر خلاف تعهدات خویش عمل نمود مراتب را پیگیری نموده و برخورد قانونی نمایند.

فرماندار فریدن افزود: مدیران دستگاه های مربوط ضمن احترام به قوانین، مباحث اشتغال را با دید مثبت پیگیری نموده و بعنوان نمایندگان مردم در دستگاه های استانی نیز از منافع شهرستان در راستای اشتغال زایی دفاع نموده و نگذارند طرح های اشتغال شهرستان در روابط اداری استانی بلاتکلیف بماند.

وی از فعال شدن مجدد سایت بهین یاب خبر داد و گفت: کارآفرینان و متقاضیانی که تاکنون در سایت بهین یاب ثبت نام ننموده اند نسبت به انجام ثبت نام در اولین فرصت اقدام نمایند.

کد خبر 308104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.