دنیای اسلام از مسئله فلسطین غفلت نکند

بوئین میاندشت - فرماندار بوئین میاندشت گفت:دنیای اسلام از مسئله فلسطین غفلت نکند و این موضوع هر ساله در روز قدس یادآوری می شود.

ماشالله طحانیان زاده درحاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بوئین میاندشت اظهار کرد:  روز قدس مختص به فلسطین نیست بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران است.

فرماندار بوئین میاندشت تاکید کرد: آنچه که مهم است این که دنیای اسلام  نباید از مسئله فلسطین غفلت کند و با ابتکار عمل امام راحل(ره) این موضوع هر ساله به مسلمانان یادآوری می شود.

وی افزود: امروزه هر حاکمیتی غیر از حاکمیت  فلسطین، حاکمیت غاصب است  و دنیای اسلام قطعاً زیر بار یک چنین حاکمیتی نخواهد رفت و ان شالله شاهد آن روزی باشیم که صهیونیست از صحنه بین المللی حذف شود.

طحانیان زاده افزود: با گذشت 36 سال از فرمان حضرت امام(ره)  مبنی بر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اما هر سال این راهپیمایی با شکوه و عظمت‌تر  از سال گذشته در نقاط کشور و جهان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که خشم و انزجار مردم از تروریست ها، زورگویان و دشمنان اسلام چندین برابر شده است، خاطر نشان کرد: در این روز مردم با بصیرت، انقلابی و فداکار ایران اسلامی در سراسر کشور توطئه های دشمنان را با شرکت گسترده در راهپیمایی خنثی می کنند.

کد خبر 308019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.