فریاد وحدت جهان اسلام در اصفهان

مردم مومن و روزه‌دار اصفهان همگام با دیگر هموطنان ایران و همپای ملت‌های آزادی‌خواه جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد رهایی قدس شریف را سر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، دقایقی پیش سی و هشتمین تولد همبستگی مسلمانان جهان در دفاع از حق ملت مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

امروز مردم مومن و روزه‌دار اصفهان همگام با دیگر هموطنان ایران اسلامی و همپای ملت‌های آزادی‌خواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمده و با فریادهای «القدس لنا» بار دیگر وحدت خود در حمایت از جوشش انقلاب سنگ و دفاع مظلومانه مجاهدان بزرگ در مقابل 70 سال ظلم و اشغال و آدم‌کشی را به نمایش گذاشتند.

مردم ولایت‌مدار اصفهان با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی از امر ولی فقیه خود با زبان روزه حماسه همبستگی جهانی امت اسلامی را رقم زدند.

مسیرهای 5 گانه راهپیمایی روز قدس در اصفهان از ساعتی پیش از شروع رسمی مراسم میزبان گام‌های مردان و زنانی بود که با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" تنفر از صهیونیست را جهانی کردند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در اصفهان امسال برای نخستین‌بار در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود و مسیرهای 5 گانه راهپیمایی از ساعات ابتدایی صبح امروز شاهد حضور جمعیت پرشور راهپیمایانی است که با شکوه‌تر از هر سال به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکت هستند.

کد خبر 307995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.