دیر شد اما کار از کار نگذشت

تمدید قرارداد بهترین گلزن فصل گذشته را باید نقطه آغاز مناسبی برای شروع فعالیت‌های نقل و انتقالاتی ذوب‌آهن دانست که اگرچه با تأخیر زیاد اتفاق افتاد اما خیلی هم دیر نبود.

به گزارش ایمنا، یک ماه پیش بود که خبری مبنی بر امضای قرارداد داخلی بین مرتضی تبریزی و استقلال منتشر شد. با وجودی که این خبر به صورت رسمی تأیید نشد اما بسیاری کاپیتان سوم ذوب‌آهن را اولین خرید باشگاه پُرطرفدار پایتخت در نقل و انتقالات می‌دانستند به خصوص که  همزمان با این فعل و انفعالات تکلیف نیمکت ذوب‌آهن هم مشخص نبود و هیأت مدیره باشگاه اصفهانی برای تعیین سرمربی این تیم مرتباً امروز و فردا می‌کرد.

در این فاصله ذوب‌آهن سه بازیکن فصل گذشته خود را از دست داد و پیش‌بینی می‌شد که با تداوم بلاتکلیفی این تیم روند جدایی بازیکنان حتی سرعت بیشتری بگیرد تا اینکه در اولین روز از هفته جاری سرانجام خبری که از مدت‌ها پیش انتظارش می‌رفت منتشر شد و امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن نشست.

به فاصله سه روز پس از معرفی قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن قرارداد مرتضی تبریزی به مدت ۲ فصل تمدید شد تا این هافبک-مهاجم ۲۶ ساله علیرغم همه حرف و حدیث‌ها در تیم اصفهانی ماندنی شود.

کد خبر 306764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.