ایران از روزهای سخت درس بزرگی گرفته و قدرت دفاعی خود را تقویت کرده است

امام جمعه خوروبیابانک گفت: ملت ایران از این روزهای سخت درس بزرگی گرفته و قدرت دفاعی خود را تقویت و ارتقا داده است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر خور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب این جنایات در عزم ملت ایران خللی ایجاد نمی‌کند.
وی گفت: ایران اسلامی با این گونه حمله ها هرگز به خود نخواهد لرزید و مقاومت و پایداری ملت در مقابل حمله ها و نقشه های شوم دشمنان تقویت خواهد شد.
حجت الاسلام مهدی نژاد با اشاره جنگ هشت ساله دفاع مقدس عنوان کرد: با حملات ناکام تروریست ها روز به روز نفرت و دشمنی ایران و حکومت های اسلامی نسبت به آنها افزایش خواهد یافت.
امام جمعه خوروبیابانک با اشاره به اینکه ایران اسلامی 17 هزار شهید در درگیری منافقان تقدیم انقلاب کرد، گفت: ملت ایران از این روزهای سخت درس بزرگی گرفته و قدرت دفاعی خود را تقویت و ارتقا داده است.
خطیب جمعه خوروبیابانک همچنین باتبریک فرارسیدن فرخنده سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهارکرد: زندگی امام حسن مجتبی (ع) جلوه ای از همه زیبائیها و شکوه و عظمتها به خصوص در بخش بخشش و سخاوت است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن شب های قدر گفت: اهمیت شب قدر برای همه مردم روشن بوده چرا که شب قدر مهمتر از هزار شب است.
وی افزود: صفا و صمیمیت در زندگی با محبت ظهور می کند.

کد خبر 306209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.