حق فریدن در تمام زمینه ها تضییع شده است/مدیران استانی به وعده ها عمل کنند

فریدن - امام جمعه داران گفت: حق فریدن در تمامی زمینه‌ها ضایع‌ شده است و لازم است مسئولان استان حقوق واقعی مردم شریف منطقه فریدن را در نظر گرفته و به آن‌ها امکانات کافی را بدهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر داران ماه رمضان را فرصتی مناسب برای تقویت معنویت دانست و اظهار کرد: استفاده درست از این فرصت ها موجب  نورانیت دل و جان خواهد شد .

امام جمعه داران با اشاره به میلاد امام حسن مجتبی(ع)  بر لزوم الگو گیری از این امام همام تاکید کرد.

حجت الاسلام سیاوشی با اشاره به این که انسان در دو مکان از خواب غفلت بیدار می‌شود، خاطرنشان کرد: اول در زمان مرگ است که ملائکه او را از خواب غفلت بیدار می‌کنند و دیگری هم در زمان قیامت است.

وی با اشاره به نزدیکی لیالی قدر گفت: این ایام بهترین زمان است که انسان از خواب غفلت بیدار شود؛ چراکه این شب‌ها، درهای رحمت آسمان بر روی انسان باز است و بهترین زمان توبه در همین شب‌هاست.

سیاوشی با اشاره به حوادث تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند این حوادث یک ترقه بازی بیش نبود و یقیناً اگر جوانان مدافع حرم ما در آن‌سوی مرزها نمی‌جنگیدند، ما هر روز در کشور از این‌ دست مسائل و مشکلات داشتیم؛ اما به یمن وجود این جوانان و رهبری با بصیرت، امروز ایران امن‌ترین کشور در این منطقه پر آشوب است.

سیاوشی با بیان این که این اقدامات هرگز در اراده و حرکت مردم ایران اثری نخواهد گذاشت، افزود: راه امام خمینی که برمبنای قرآن است، ادامه دارد و مؤمنان می‌دانند که چگونه طبق این راه جلوی دشمنان را بگیرند.

خطیب نماز جمعه داران با اشاره به لزوم ایجاد ترس و رعب در دل دشمن خاطرنشان کرد: امروز دشمن اگر نترسد بر هیچ اصولی پایبند نخواهد بود و فراتر از حد خود خواهد رفت؛ بنابراین همان‌طور که قرآن کریم بدان اشاره داشته است،کافران هرگز نباید بر مؤمنان مسلط شوند.

نماینده ولی فقیه در داران در بخش دیگری از اظهارات خود با مروری بر مسائل و مشکلات جاری شهرستان فریدن ،گفت: بر اساس عدالت اسلامی و با توجه به پتانسیل‌ها و موقعیت فوق‌العاده شهرستان باید از لحاظ امکانات و جایگاه، در استان رتبه اول را داشته باشد، ولی حق شهرستان در تمامی زمینه‌ها ضایع‌ شده است و لازم است مسئولان استان حقوق واقعی مردم شریف منطقه فریدن را در نظر گرفته و به آن‌ها امکانات کافی را بدهند.

سیاوشی با بیان موقعیت استراتژیک شهر داران که در محور ترانزیتی غرب به مرکز کشور قرار گرفته است، تصریح کرد: داران از این لحاظ دارای موقعیت استراتژیک است و اگر بتوانیم حقوق این شهرستان را بازستانیم، فریدن جایگاه واقعی خود را خواهد یافت.

وی ضمن هشدار به مدیران استانی در پی عدم تحقق وعده‌هایشان درباره شهرستان فریدن گفت: مسئولان استانی باید بدانند که در صورت عدم تحقق وعده‌هایشان درباره شهرستان با پاسخ قاطع مردم و مسئولان شهرستان فریدن مواجه خواهند شد.

امام جمعه داران در پایان بر لزوم اتحاد و مطالبه گری مردم  تاکید کرد و گفت: وحدت زمینه ساز پیشرفت است.

کد خبر 306107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.