سند 2030 با سبک زندگی اسلامی ضدیت کامل دارد

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: سند 2030 با سبک زندگی اسلامی ضدیت کامل دارد و در راستای نابود کردن زندگی اسلامی است،

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی  ظهر امروز در جمع نمازگزاران روزه‌دار نطنز با اشاره به حادثه تروریستی اخیر، در پاسخ به مدعیانی که مدافعان حرم را زیر سؤال می‌بردند، اظهار کرد: عده ای می‌گفتند چرا باید جوانان ما به سوریه بروند و شهید شوند و امنیت کشور به‌گونه‌ای دیگر هم تضمین می‌شود اما حادثه تروریستی روز چهارشنبه جواب همه چراها را داد که اگر در سوریه نجنگیم، باید در قلب تهران جنگید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که این حادثه را به ترقه‌بازی تعبیر کردند، گفت: تعبیر این حادثه از سوی مقام معظم رهبری به ترقه‌بازی نشان‌دهنده عظمت ایران و ملت برابر افکار پوچ و تهی دشمنان است.

امام جمعه نطنز گفت: آن‌ها می‌خواستند حرم امام راحل را منفجر کنند و نمایندگان مجلس که خادمان کشور هستند، را به شهادت برسانند ولی به هدف خود نرسیدند و برابر این خواسته آنان، این کار تعبیری جز ترقه‌بازی ندارد.

امینی با اشاره به موضع‌گیری‌های متفاوت رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به وقوع این حادثه در ایران ادامه داد: ترامپ از یک طرف با مردم کشور همدردی می‌کند؛ اما از طرف دیگر می‌گوید حق مردم ایران است.

وی ضمن تقدیر از نیروهای امنیتی کشور که همیشه برای ارائه خدمات آماده هستند، از افرادی که دست به تضعیف و سرزنش این دلیرمردان می‌زنند، انتقاد کرد و گفت: افرادی که نیروهای امنیت را سرزنش کرده و دست به تضعیف آنان می‌زدند، اکنون باید استغفار کنند که حق سپاه و نیروهای امنیتی تضعیف آنان نیست.

خطیب جمعه نطنز اظهار داشت: از سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و همه کسانی که توطئه‌های دشمنان علیه این کشور را خنثی می‌کنند، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم خداوند آنها را برای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی ما حفظ بفرماید.

خطیب جمعه نطنز همچنین به سند 2030 اشاره کرد و افزود: سند 2030 با سبک زندگی اسلامی ضدیت کامل دارد و در راستای نابود کردن زندگی اسلامی است، سند 2030 در تضاد کامل و آشکار با مبانی اخلاق و ارزش‌های دینی و انسانی است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اساس این کار را درست نمی‌دانم و این سند بر روی زندگی و الگوی زندگی ما اثر می‌گذارد و مسؤولان باید پس از سخنرانی رهبری این سند را کاملاً ببندند.

امینی همچنین شب‌های قدر را یادآور شد و اظهار داشت: این شب‌ها فرصتی است که به اعمال و کردار خودمان حسابرسی کنیم و با استفاده از فضای معنوی این ماه مبارک، تغییر و دگرگونی در احوال خودمان داشته باشیم.

کد خبر 306091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.