حمله دیروز حقانیت انقلاب در مبارزه با تروریست را به اثبات رساند

سرهنگ فصیحی: اقدامات موذیانه و وقیحانه تروریست های تکفیری بار دیگر حقانیت نظام اسلامی و گفتمان انقلاب در مبارزه با گروهک های تروریستی را به اثبات رسانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، پس از حادثه تروریستی تکفیری دیروز پایتخت که باعث ایجاد همبستگی بیش از پیش مردم ایران شد فرمانده ناحیه مقاومت سمیرم با انشار بیانیه ای این حمله را به شدت محکوم کرده و دفاع از امنیت مردم و کشور را اصلی ترین هدف خود دانستند.

جواد فصیحی با وقیحانه دانستن این اقدام موذیانه تصریح کرد:حمله تروریستی روز گذشته که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از فرزندان این ملت گردید، بار دیگر حقانیت اسلامی و گفتمان انقلاب در مبارزه با گروهک های تروریستی را به اثبات رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با اشاره به بیداری و آگاهی ملت ایران در مقابله با تروریسم جهانی افزود: با توجه به حمله موذیانه روز گذشته گام های ملت ایران استوارتر از قبل برای مقابله با گروه های تکفیری صهیونیستی گردید.

متن بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت سمیرم به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
« ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون »
اقدامات موذیانه و وقیحانه تروریست های تکفیری در ماه مبارک رمضان در کشورمان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از فرزندان ملت گردید، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی و گفتمان انقلاب در مبارزه با گروهک های تروریستی را به اثبات رسانید و باعث استوارتر شدن گامهای ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران در مقابله با گروهک های تکفیری صهیونیستی گردید
ناحیه مقاومت بسیج سمیرم ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، دفاع از امنیت مردم و کشور را هدف اصلی خود می داند.

 
کد خبر 306032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.