"کسب و کار آینده من" در بیست و نهمین ایده شوبررسی می شود

بررسی چالش ها و ایده پردازی "کسب و کار آینده من" در بیست و نهمین ایده شو در دانشگاه پیام نور خوانسار برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، برگزار کنندگان ایده شو در تعریف این پدیده می گویند: «هر کسی حداقل یک فکر یا ایده‌ ای دارد که با تمام شور و اشتیاق به آن می‌پردازد، چیزی که شما را به هیجان می آورد، شور و اشتیاقتان را می افروزد، حرف زدنتان را سریعتر میکند و انرژیتان را چند برابر... ایده شو محلی است برای به اشتراک‌گذاری این تجربیات زندگی‌ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق‌برانگیز و نقطه نظرات منحصربه‌فرد. ایده شو رویدادی است که به شما این فرصت را می دهد تا با بیان ایدۀ خود در بازه زمانی ۳ دقیقه، بتوانید ایده تان را ازلحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی، جهت راه اندازی یک کسب و کار بسنجید و در کنار دوستان خود با ایده های نوی دیگران آشنا شوید و شبکه ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنید.» 

دانشگاه پیام نور خوانسار با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در نظر دارد روز چهارشنبه مورخ 14 تیرماه سال ۹۶ در ساعت 9 صبح، بیست و هشتمین رویداد ایده شو را برگزار کند.
ایده شو رویدادی است که افراد ضمن آن توانمندی های خود در زمینه ایده پردازی، بیان ایده، انتقال آن به دیگران را در محیطی دوستانه و در جریان مراسمی جذاب محک می زنند.
در این رویداد شرکت کنندگان مهارت ایده پردازی در ۲۰۰ دقیقه، ارائه هر ایده در ۳ دقیقه را کسب می نمایند.
این مراسم  در دانشگاه پیام نور خوانسار،سالن همایش های دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

کد خبر 305893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.