مناسب سازی پیاده روهای خیابان بزرگمهر در دست اجراست

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: مناسب سازی پیاده روهای بوستان مشتاق و خیابان بزرگمهر برای تردد روان معلولان وجانبازان در دست اجراست.

به گزارش ایمنا، مناسب سازی معابر برای معلولان از مدت ها قبل در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است و تاکنون معابر، پیاده روهای بسیاری در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان مناسب سازی شده است. در سال جاری نیز نهضت مناسب سازی پیاده روها و معابر شهر برای تردد آسان معلولان و جانبازان در مناطق شهر اصفهان با جدیت پیگیری می شود.

حسین کارگر مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: در سال جاری مناسب سازی معابر برای تردد روان معلولان، جانبازان و سالمندان بر اساس اولویت دنبال می شود.

وی افزود: در این راستا اکنون مناسب سازی پیاده روهای خیابان بزرگمهر در دست اجراست و با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: مناسب سازی پیاده رو های بوستان مشتاق نیز از دیگر طرح های این منطقه است که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: ساماندهی مسجد علی مجاور میدان امام علی (ع)   با اعتبار ۱۱ میلیارد  ریال به پایان رسید.

کارگر افزود: این پروژه با همکاری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان اجرا شد.

کد خبر 305718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.