لزوم توجه به زیرساخت های مدیریت بحران در شهر

عضو شورای شهر اصفهان از جمله نیازهای اساسی شهر اصفهان را وجود زیرساخت های مدیریت بحران دانست و بر تهیه این امکانات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید فولادگر در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان وجود زیرساخت های مدیریت بحران را به دلیل تکرار نشدن حوادث قبلی ضروری دانست و گفت: نبود سیستم های نوین و زیرساخت های لازم مدیریت بحران موید این موضوع است که مدیریت بحران جدی گرفته نمی شود.

وی اضافه کرد: شاید بحران مالی یکی از دلایل توجه نکردن به این موضوع باشد اما از مسئولان استان و نمایندگان مجلس خواستارم به این موارد دقت داشته باشند.

وی در ادامه صحبت های خود ضمن تشکر از اجرایی کردن سیستم مکانیزه شهرداری بیان کرد: از مسئولان این امر تقاضا دارم تا نسبت به تخلفات مکانیزه هم دقت لازم را داشته باشند.

این عضو شورا ادامه داد: بنده چندی پیش تذکر داده بودم تا مواد مصوبات این سیستم ها با مصوبات شورا مغایرت نباید داشته باشد که در این خصوص باید گزارش های لازم به شورا ارسال شود.

فولادگر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پیاده راه سازی خیابان چهارباغ مشکلات ترافیکی را به همراه آورده است گفت: باید با اعمال قانون در این محدوده و حضور پلیس راهنمایی و رانندگی این مشکلات را مدیریت کرد.

وی افزود: در این کار باید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان همکاری لازم را با پلیس داشته باشد.

کد خبر 305497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.