۴۰ هزار شهروند اصفهانی در چرخه رقابتی المپیاد ورزش محلات قرار می گیرند

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اعلام کرد: این سازمان تا پایان سال جاری حدود ۴۰ هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهر اصفهان را در چرخه رقابتی المپیاد ورزش محلات قرار خواهد داد.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا به برگزاری مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان اشاره کرد و گفت: امسال این مسابقات در ۶ سالن اختصاصی سازمان ورزش شامل:میثاق، نصرآباد، ارغوان، قاضی، گل نرگس و کوجان  در ۲ رده سنی جوانان و نوجوانان به همت سازمان ورزش شهرداری و با همکاری هیأت فوتبال استان اصفهان، در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در سالن های ورزشی جام مولای عرشیان سطح بندی مسابقات و انتخاب نفرات و بازیکنان برتر انجام می شود و پس از پایان مسابقات، علاوه بر اینکه عناوین اول تا سوم مورد تجلیل قرار می گیرند، نیروهای مستعد به باشگاههای فعال استان و کشور معرفی می شوند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان تا پایان سال جاری حدود ۴۰ هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهر اصفهان را در چرخه رقابتی المپیاد ورزش محلات قرار خواهد داد.

وی یادآور شد: امسال با توجه به اینکه تقویم سازمان ورزش شهرداری اصفهان کلیه رخدادها و رویدادهای ورزشی را در ۴۰ رشته ورزشی پیش بینی کرده، آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال گل کوچک از نیمه دوم ماه رمضان آغاز می شود.

قاسمی تاکید کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک ویژه شهروندان مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان است که با حضور ۱۵۰ تیم برپا خواهد شد.

کد خبر 305411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.