نفوذ دشمن با 2030/ ارتباط با دشمن ثمره‌ای جز ذلت و خواری برای ایران ندارد

خطیب جمعه اصفهان گفت: غرب با سند ۲۰۳۰ راه نفوذ به ایران را گشود، سند ۲۰۳۰ یعنی حرفی از جهاد، شهید و انقلاب در آموزش و پرورش زده نشود و دختر و پسر در همه مراکز آموزشی مختلط باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: کسانی که فکر می‌کنند بدون ارتباط با آمریکا زندگی ما سر و سامان نمی‌گیرد، بدانند که کارهای کوچکی را که از روی عجز و ضعف انجام می‌دهند، ما نباید بترسیم، خداوند مشکلات جامعه‌ای که تقوا داشته باشد را حل می‌کند، همیشه باید فکرمان ثابت باشد و بدانیم اگر خداوند یاور انسان باشد، همه مشکلات حل می‌شود؛ مصیبت است که چشم ما به کسانی باشد که دشمن اسلام هستند.

وی افزود: همه زمان‌ها و مکان‌ها در اسلام یکسان نیست، این گونه نیست که همه روزها مثل هم و مساوی باشند، ماه رمضان ماهی است که مدال اضافه‌ای دارد و شهر خدا است، هرچه به خدا متصل شود ارزش پیدا می‌کند و ریشه و سرچشمه همه ارزش‌های الهی در عبودیت است.

خطیب جمعه اصفهان گفت: بندگان خدا در این ماه بیشتر به سوی خدا می‌روند و بهترین ساعات در این ماه است، خداوند در این ماه مردم را دعوت کرده است و میزبان مردم است.

میردامادی با تسلیت سالگرد ارتحال امام عنوان کرد: امام انقلابی در دنیا ایجاد کرد که همه دشمنان اسلام در مقابل این حرکت الهی و برای خاموش کردن این چراغ بسیج شده‌اند اما بدانند کسی که نگاه بد به این چراغ کند، خداوند ریشه او را می‌سوزاند.

وی خاطرنشان کرد: ارتحال امام خود یک انقلاب بود، خبرنگاران خارجی در روز ارتحال می‌گفتند، ده میلیون انسان عزادار ایشان هستند و از این جمعیت متعجب بودند.

امام جمعه موقت اصفهان اذعان کرد: راز موفقیت امام در ارتباط ایشان با خداوند بود، مسؤولان بدانند که راه سعادت و قدرت ما در ارتباط با خدا است و ارتباط با دشمن چیزی جز ذلت و خواری ندارد.

وی مطرح کرد: روز 15 خرداد روز شهادت صادقان انقلاب و قهرمانانی است که چراغ انقلاب را روشن کردند و دنیا را متوجه یک حرکت کردند، بعد از دستگیری امام، ملت به صورت خودجوش انقلاب کردند، آمریکا و دیگر قدرت‌ها خواستند این چراغ را خاموش کنند و چندین هزار نفر را به خاک وخون کشیدند.

میردامادی در خصوص سفر رئیس جمهور آمریکا به کشورهای عربی عنوان کرد: او می‌خواهد کشورهای عربی را منسجم کند، چون می‌داند در برابر قدرت الهی است و قدرتی در برابر این قدرت عظیم ندارد.

وی ادامه داد: نفوذ دشمن از طریق جنگ فرهنگی است و این بسیار خطرناک است، غرب با سند 2030 راه نفوذ به ایران را گشود، سند 2030 یعنی حرفی از جهاد، شهید و انقلاب در آموزش و پرورش زده نشود و دختر و پسر در همه مراکز آموزشی مختلط باشند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: این‌ها اگر حامی حقوق کودکان ایران هستند چرا در یمن و فلسطین و سوریه بچه‌ها را تکه تکه می‌کنند و داعش را به راه انداخته‌اند.

وی افزود: چرا سند 2030 به مجلس نرفت و مردم خبردار نشدند و مخفیانه امضا شد، سند ننگین 2030 آموزش همجنس‌بازی را برای دبستانی‌ها لازم می‌داند و ازدواج مرد با مرد و زن با زن را قانونی می‌داند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: رهبر معظم با انتخاب فردی لایق و شایسته به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، تحولاتی را در این دانشگاه ایجاد کردند تا هزینه‌ای که مردم پرداخت می‌کنند به جای عیاشی صرف علم و فرهنگ شود.

میردامادی در ادامه گفت: رفاقت و ارتباط با آمریکا فقط ضرر دارد و اشتباه است که به جای پناه بردن به خداوند، به غرب وابسته شد، آمریکا بدحجابی را وارد کشور کرد و تمام این بدبختی‌ها به سبب نفوذ آمریکا در فرهنگ ایرانی است، ما باید در همه اوقات فریاد مرگ بر آمریکا را فراموش نکنیم.

کد خبر 305377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.