مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: مسئولان بدانند همیشه در مقابل مردم باید پاسخ گو باشند چراکه همیشه به مردم نیاز خواهند داشت پس برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی اولین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ حضرت ولی عصر(عج) زرین شهر اظهار کرد: قدرت اصلی نظام اسلامی  مردم هستند که در همه ی صحنه ها با بصیرت کامل حضور دارند باید دولتمردان وهمه ی مسئولان قدردان این قدرت و نعمت باشند .

وی افزود: همه باید بدانند به فرموده معمار بزرگ انقلاب مردم مستضعف ولی نعمت های این نظام هستند و اگر برخی کشورها مانند عربستان و.... یک  درصد از قدرت  مردمی ایران را در کشور های خود داشتند هیج نیازی به هزینه های کلان برای حفظ قدرت خود نداشتند .

دولتمردان با غنیمت شمردن حضور مردم در صحنه برای رفع مشکلات اقتصادی آنها تلاش کنند

امام جمعه زرین شهر وفاداری و پیروی از ولایت فقیه را گزینه روی میز ملت ایران دانست و تصریح کرد: اما در ایران اسلامی به برکت اسلام و حرکت امام راحل  و ایستادگی وتاکیدات مقام معظم رهبری قدرت حقیقی  واقعی نظام مردم هستند  و دولت با پشتیبانی همین قدرت مردمی که دارد باید در صحنه های خارجی و بین المللی نقش اصلی خود را بازی کند و در بعد داخلی نیر تمام همت خود را جهت خدمت به مردم به عنوان پشتیبان اصلی خود  به کار ببندد .

وی ادامه داد: مسئولان بدانند همیشه در مقابل مردم باید پاسخ گو باشند چراکه همیشه به مردم نیاز خواهند داشت پس برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند .

وفاداری و پیروی از ولایت فقیه را گزینه روی میز ملت ایران

باقریان اضافه کرد: اگر امروز دنیا ، ایران را کشوری عزتمند وقدرتمند می داند به خاطر حضور و حمایت مردم از نظام اسلامی و رهبری حکیمانه امام راحل و بعد از رهبری امام خامنه ای است.

وی عنوان کرد: اگر می بینیم ائتلاف بر ضد ایران اسلامی با شکست رو به رو می‌شود و کشورها می دانند نمی توانند قدرت ایران را در نتطقه نادیده بگیرند، اگر عربستان ائتلاف ضد تروریستی راه می اندازد و می خواهد  دست خود را از جنایات تروریستی پاک کند و کشورشان را از خون هزاران انسان بی گناه و بی دفاع تطهیر کنند، به همین علت به فکر افتادند تا کشورهای چون ترکیه و قطر را عامل تروریست بداند  اما به لطف خدا  اختلاف بین کشورهای حاضر در ائتلاف افتاد و نتوانستد توطئه خود را عملی کنند .

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: تحقق وعده  الهی این است که سست ترین خانه ها ، خانه عنکبوت است واین خانه ای که حاکمان سفاک آل سعود و آل خلیفه و.... برای خود می سازند از خانه عنکبوت هم سست تر است و امروز همه شاهد تحقق این موضوع هستیم  که جبهه های مقاومت در همه میدان ها از سوریه ، عراق ، لبنان به پیروزی های خوبی رسیده وبه زودی شاهد پیروزی های یمن و بحرین هم خواهیم بود.

 خیال پوچ برخی کشورها و دست در دست آمریکا گذاشتن آنان

وی خاطرنشان کرد:  برخی کشورها فکر می کنند دست در دست آمریکا گذاشتن برای انها سود است و امریکا برای خیر خواهی آنها است که از آن کشورها حمایت می کند ، حاکمان این کشورها سخت در اشتباه هستند  ذات آمریکا واستکبار بلعیدن است  باج خواهی از کشور ها به هر عنوان  طریقی است و امریکا می خواهد تمام دنیا را ببلعد و خودش ارباب همه ی جهان باشد .

باقریان متذکر شد: یکی از ویژگی های بارز امام راحل که تا اخرین لحظات عمر خود از ان با تمام وجود دفاع کردند موضوع اسلامیت نظام بود، امام با همه ی جان خود به اسلام اعتقاد داشتند البته باید به این مهم نیز توجه داشت که اسلام فقط به نماز و روزه نیست بلکه اسلام فرهنگ بسیار غنی  وریشه داری است که همه ی انبیا الهی برای این فرهنگ غنی کار کردند .

وی تاکید کرد: اسلامی که امام راحل و بعد از ان مقام معظم رهبری از آن حمایت کردند  دینی است مبتنی بر عقل و مکتب ، شجاعت و شهامت وباید گفت اسلام خدمات بسیاری را به بشریت نموده و بازهم خدمات خود را به بشر ادامه خواهد داد.

امام جمعه زرین شهر در ادامه به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه(س) هرچه داشت به پیغمبر اسلام (ص) بخشید و آن حضرت نیز به اعتراف دوست و دشمن کسی نبود که مال و ثروت بیاندوزد و چیزی برای روز مبادا نگه دارد و هر کس به او روی می آورد، دست خالی برنمی‌گشت.

حضرت خدیجه (س) بانوی بزرگ اسلام

وی ادامه داد: خدیجه(س) که یار غمخوار پیامبر(ص) پیش از بعثت بود، پس از آن هم با تمام وجود حامی افکار و اندیشه های توحیدی او محسوب می شد. در حساس ترین شرایط زندگی پیامبر اسلام(ص)، چه آن زمان که وجود مبارکش در آستانه نزول وحی قرار داشت و همه چیز دگرگون شده بود و چه آن زمان که وحی الهی بر قلب پاکش نازل می شد و جهانی را به لرزه در می آورد، همواره رسول اکرم(ص) را به خوبی درک می کرد.

باقریان اضافه کرد: حضرت خدیجه (س) بانوی بزرگ اسلام است که متاسفانه برای شناساندن خدمات این بانوی بزرگ اسلام ما هیچ کاری نکردیم  واین  وظیفه ی همه  ماست  که برای شناساندن ویژگی های حضرت خدیجه درجامعه تلاش کنیم .

کد خبر 305364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.