تجهیز پارکینگ محتشم کاشانی به جایگاه ویژه پارک خودرو معلولان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بهترین نقطه پارکینگ محتشم کاشانی برای پارک خودروهای معلولان و جانبازان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی درحاشیه مراسم افتتاح پروژه های منطقه 5 شهرداری اصفهان اظهار کرد: پارکینگ محتشم کاشانی اولین پارکینگ تمام هوشمند شهر است که با فناوری های روز دنیا احداث شده است.

وی با اشاره اینکه پارکینگ محتشم کاشانی اولین پارکینگی است که به دوچرخه سرا مجهز است، گفت: در این پارکینگ خدمات دوچرخه همچون تنظیم باد، خدماتی فنی تعمیرات دوچرخه به صورت رایگان به شهروندان ارائه داده می شود همچنین آنان می توانند دوچرخه های خود را در این پارکینگ پارک کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در این پارکینگ تمهیدات ویژه ای برای معلولان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: به منظور ارتقا خدمات به معلولان و جانبازان بهترین نقطه پارکینگ برای پارک خودروهای آنان در نظر گرفته شده است.

صلواتی با تاکید براینکه شهروندان می توانند هزینه استفاده از پارکینگ را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند، گفت: شهروندان بدون تماس با اپراتور، کارت هوشمند دریافت و پلاک خودرو توسط دوربین ضبط  و در نهایت مکان پارک خودرو مشخص می شود و پس از خروج نیز شخص باید هزینه خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه به واسطه پارکینگ طبقاتی و هوشمند محتشم کاشانی، بار ترفیکی و تخلفات پارک دوبله در خیابان محتشم و حکیم نظامی کاهش می یابد، تصریح کرد: درآینده سامانه تندرو از خیابان حکیم نظامی - میدان جمهوری اسلامی تا میدان آزادی  راه اندازی می شود از این رو این پارکینگ می توانند کمک بزرگی برای ارائه تسهیلات بیشتر به شهروندان باشد.

صلواتی با بیان اینکه محل پارک خودروها در پارکینگ مشخص و فرد را از سردرگمی نجات پیدا می کند، خاطرنشان کرد: پارکینگ طبقاتی و هوشمند محتشم کاشانی یکی از بی نظیرترین پارکینگ های شهر به شمار می رود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری اصفهان  در بخش دیگر سخنان خود گفت: خیابان 11 محرم به طول 430 متر  برای نوسازی منطقه و کاهش ترافیک خیابان حسین‌آباد،‌ محتشم کاشانی،‌ خیابان حکیم نظامی و چهارراه جانبازان احداث شده است.

صلواتی اظهار کرد: این خیابان نیز می توانند محرکه توسعه ای برای توسعه خیابان متراکم حسین آباد باشد.

کد خبر 305208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.