پس از رقابت از آزمون رفاقت سربلند بیرون بیائیم

فریدن - امام جمعه داران گفت: پس از انتخابات؛ دیگر دوره رقابت ها به سر آمده و همه باید از آزمون رفاقت سربلند بیرون بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر داران، با تاکید بر لزوم رعایت تقوا اظهار کرد: ماه رمضان ماه معرفت است که در آن می توان تمرین تقوا کرد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ شعائر و حرمت این ماه گفت: روزه خواری در ملاء عام در این ماه درست نیست و لازم است نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و کسبه و بازاریان به این افراد تذکر دهند.

امام جمعه داران با مروری بر فضائل و اهمیت ماه مبارک رمضان، بر لزوم توجه بیشتر به قرآن در این ماه تاکید کرد.

سیاوشی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک نتیجه انتخابات به رئیس جمهور منتخب؛ با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: برنده اصلی این انتخابات مردم هستند.

وی افزود: اکنون دیگر دوره رقابت ها به سر آمده و همه باید از آزمون رفاقت سربلند بیرون بیایند.

وی خواستار اهتمام جدی دولت به رفع مشکلات و موانع موجود در بخش تولید و اشتغال شد.

حجت الاسلام سیاوشی در ادامه بر لزوم حفظ خطوط قرمز نظام تاکید کرد و گفت: دولت باید همه همت خود را به کار گیرد و مردم نیز باید نتیجه این تلاش ها را لمس کنند.

سیاوشی آزادی خرمشهر را نتیجه ولایت پذیری و ایثار جوانان دانست و گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و خدا یاور مردم در آن فتح پیروزمندانه بود.

وی تاکید کرد: مملکتی که الان دست ماست حاصل خون شهداست و همه ما در قبال حفظ و توسعه آن مسئولیم.

امام جمعه داران در پایان گفت: دشمنان بدانند مردم هرگز صحنه را خالی نخواهند گذاشت و نمی گذارند ذره ای از این خاک به دست آنان بیفتد.

کد خبر 304428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.