آیندگان خاطرات دلاوری، مجاهدت‌ها و مقاومت مردم دزفول را فراموش نخواهند کرد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز ملی دزفول به عنوان روز ملی مقاومت و پایداری بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از خانه ملت، بیانیه عباس پاپی زاده  مناسبت 4 خرداد روز دزفول به عنوان روز ملی مقاومت و پایداری به شرح زیر است:
«بسمه تعالی»

«دزفول دین خود را به اسلام ادا کرد»
«امام خمینی (ره)»

دزفول شهر موشک‌ها، شهری که نامش با تاریخ سراسر فداکاری و عظمت ایران اسلامی عجین شده و بدون شک آیندگان، خاطرات دلاوری، مجاهدت‌ها و مقاومت این مردم صبور و قهرمان در برابر هجوم ددمنشانه ایادی استکبار جهانی به رهبری شیطان بزرگ را هرگز فراموش نخواهند کرد.

چهارم خرداد یادآور شکوه و هنرنمایی، مردمانی است که نمایش واقعی رشادت و پایداری در راه سربلندی اسلام عزیز و ایران قهرمان را با تأسی جستن از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب امام خمینی «ره» و پیروی از عالم فرزانه حضرت آیت الله سید مجدالدین قاضی(ره) امام جمعه فقید دزفول به تصویر کشاندند.

اینجانب به عنوان خادم مردم ایثارگر و غیور شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی؛ 4خرداد روز ملی مقاومت و پایداری را به همه همشهریان بزرگوارم و نیز خوزستان همیشه سربلند تبریک و تهنیت می گویم.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای خانواده ی معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و خدمتگزاران صدیق، از خداوند منان میخواهم که توان خدمت خالصانه  به مردم شریف این شهرستان را به بنده عطا فرماید.

عباس پاپی زاده
خدمتگزار مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 304358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.