دفتر کنسولگری چین در اصفهان راه‌اندازی شود

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: راه‌اندازی کنسولگری چین در اصفهان می‌تواند زمینه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو طرف را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمدرضا رجالی در بیست و سومین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، خواستار کاهش هزینه ویزای تجاری برای بازرگانان ایرانی  شد.

وی با اشاره به افزایش مراودات اقتصادی بین اصفهان و چین در بخش‌های مختلف، بیان داشت: راه‌اندازی کنسول گری چین در اصفهان می‌تواند زمینه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دو طرف را افزایش دهد.

وی با اشاره به انتخاب برند شهری اصفهان گفت: مسیر چهارساله انتخاب برند اصفهان به مرحله پایانی رسید و در خرداد با حضور مسوولین استان‌های اصفهان، یزد و شیراز  در قالب مثلث گردشگری ایران رونمایی می‌شود.

احمد خوروش رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به برگزاری دومین همایش سنگ و چالش‌های صادراتی در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت سنگ یکی از مزیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اصفهان است که می‌تواند در بخش صادرات سهم قابل‌توجهی را سهیم باشد.    

امیر کشانی رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به فرایند انتخاب و  اجرای طرح‌های پژوهشی گفت:کلیه مراحل انتخاب موضوع، پیمانکار و ناظر به‌صورت شفاف در سایت اتاق بازرگانی اعلام می‌شود.

 رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط‌زیست اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: مساله زاینده‌رود هنوز برای مسئولین کشور به‌صورت روشن و واضح تبیین نشده است.

حمیدرضا قلمکاری افزود: حق آبه کشاورزان اصفهان همچنان برای برخی از مسوولین  باید تبیین  شود.

وی همچنین به آیین‌نامه پژوهشی اتاق اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن مشکلات اعضای اتاق بازرگانی در فضای کسب‌وکار می‌تواند به‌عنوان مهم‌ترین اولویت طرح‌های پژوهشی اتاق باشد.

کد خبر 303939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.