زمینه ها برای صیانت از آرای مردم فراهم است

فرماندار کاشان گفت: تمامی زمینه ها برای صیانت از آرا مردم و حقوق مردم به عنوان حق الناس فراهم است.

به گزارش ایمنا، حمید رضا مومنیان روز جمعه با حضور در شعبه 170 منطقه راوند کاشان و بازدید از از این شعبه ابراز کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز جشن ملت ایران است و تبلور این جشن و شور و نشاط سیاسی را امروز در بین شهروندان کاشانی نیز همنوا با سایر هموطنان که از ساعتی قبل از آغاز رسمی انتخابات پشت درهای شعب اخذ رای حاضر شدند می بینیم.
وی با تاکید بر تلاش و شور و شوق متولیان، مجریان و ناظران انتخابات برای افزایش شور و نشاط کاشانی ها و افزایش روحیه هم افزایی برای حضور مردم در جشن بزرگ سیاسی امروز گفت: همه امکانات فراهم شده تا این انتخابات نیز با امنیت و طیب خاطر برگزار شود.
مومنیان، تلاش همه بر صیانت از آرا مردم و حقوق مردم به عنوان حق الناس را تاکید کرد و گفت: تمام زمینه ها در این راستا فراهم شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
به‌ گفته ‌وی همه همشهریان سعی کنند از ساعت های اولیه صبح با حضور در شعب اخذ رای به تکلیف سیاسی خود عمل کنند.
فرماندار کاشان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شورای شهر در این شهرستان افزود: کاشان یکی از شهرهایی است که تمهیدات لازم با توجه به حجم رای دوره های قبل برای برگزاری انتخابات شوراها در آن به صورت تمام الکترونیک انجام شده است.
مومنیان، اجرای برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی برگزاری انتخابات الکترونیک شوراها برای مردم علاوه مجریان و ناظرین از طریق شبکه های مجازی و کانال رسمی فرمانداری و مکان های عمومی را یادآورشد و گفت: همه تمهیدات لازم در کاشان برای برگزاری انتخاب خوب ومطمئن با توزیع اقلام و تعرفه ها انجام شده است.
وی با تاکید بر این که بسیاری از ملت های منطقه حسرت چنین فضای انتخاباتی را در کشورهایشان دارند، گفت: تمام تلاش عوامل اجرایی و ناظران انتخابات برگزاری آن در سلامت و امنیت کامل با برنامه ریزی های انجام شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

کد خبر 303503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.