ورزش باید در سبدخانوارهای جامعه نهادینه شود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان یکی از اهداف مهم این سازمان را ارتقاء سطح نشاط و شادابی افراد جامعه خواند و بر نهادینه شدن ورزش در سبدخانوارهای جامعه تاکید کرد.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این راستا اهداف و برنامه هایی پیش بینی شده که از جمله آنها برگزاری جشنواره ها و جشن های مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی است.

وی تصریح کرد: امسال برنامه های عملیاتی در محلات مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان پیش بینی شده که رویکرد این برنامه ها  به سمت و سوی محله محوری است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان ادامه داد: خانواده ها به صورت پدر و پسر، مادر و دختر، پدربزرگ و نوه ها و مادربزرگ ها و نوه ها می توانند در برنامه های عملیاتی این سازمان شرکت کرده و شور و نشاط اجتماعی را رقم بزنند.

وی اظهارکرد: تلاش داریم سهم  برنامه های ورزشی و تفریحی را در شهر اصفهان افزایش داده و با فضاسازی و ایجاد زمینه های لازم، بستری برای مشارکت شهروندان در تمام رده های سنی جهت استفاده از امکانات و برنامه های ورزشی این سازمان فراهم کنیم.

قاسمی یکی از اهداف مهم سازمان ورزش شهرداری اصفهان را ارتقای سطح نشاط و شادابی افراد جامعه خواند و تاکید کرد: ورزش باید در سبدخانوارهای جامعه نهادینه شود.

وی یادآور شد: این برنامه ها می تواند زمینه ساز ارتباط مستقیم شهروندان با شورای ورزش محلات و مسؤلان محلی در حوزه ورزش باشد تا از این طریق بتوانند از برنامه ها و خدمات ورزشی شهرداری بهره مند شوند.

کد خبر 303368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.