افتتاح یک واحد مدرسه در روستای حصور فریدن

فریدن - با حضور مسئولان شهرستان مدرسه شهید اسدی روستای حصور فریدن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با حضور فرماندار فریدن، رئیس اداره آموزش و پرورش فریدن و جمعی از مسئولان مدرسه شهید اسدی روستای حصور از توابع شهرستان فریدن افتتاح شد.

این مدرسه با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال با زیر بنای ۲۲۰ متر و اسکلت بتنی، تعداد 2 کلاس، نمازخانه و یک کلاس اداری به بهره برداری رسید.

کمال رضایت در این آئین، با قدردانی از تلاش متولیان ساخت این مدرسه گفت: خدا را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد افتتاح مکانی علمی و آموزشی هستیم و امیداوریم دانش آموزانی که در این مدرسه درس می خوانند در آینده ای نزدیک از افراد تاثیر گذار در کشور باشند.

وی ادامه داد:  یکی از آرزوهای امام راحل (ره) پیکار با بی سوادی و تلاش در جهت ارتقاء سطح علمی و فرهنگی کشور بود وایشان در همان ابتدا با فرمان تشکیل نهضت سواد آموزی اولین گام را در از بین بردن بی سوادی در کشور برداشتند و امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی تمامی فرزندان ما می توانند بدون هیچ مشکلی در هر کجای ایران عزیز که هستند به مدرسه بروند.

فرماندار فریدن،  ارتقاء سطح علمی و دانش مردم  را در توسعه کشور موثر دانست و از تلاش جهادی مردم روستای حصور و مسئولان مربوطه برای تکمیل سریع این مدرسه ابراز خرسندی کرد.

لازم به ذکر است مدرسه شهید اسدی روستای حصور فریدن در اردیبهشت ماه سال ۹۵ با همکاری و کمک اهالی روستا تخریب گردیده بود و در مدت کوتاهی به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 303031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.