حضور در انتخابات یک تکلیف است

فریدن - فرماندار فریدن گفت: انتخابات عرصه مهمی برای کشور و نظام است و مردم باید در این امر مشارکت گسترده داشته باشند.

کمال رضایت در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، انتخابات را از ارکان اصلی نظام دانست واظهار کرد: از همان ابتدا امام راحل (ره) جمهوری را در کنار اسلام آورد و با اصرار انتخابات را به عنوان یکی از ارکان نظام قرار داد تا با حضور و مشارکت مردم زمینه رشد و بالندگی ایران اسلامی فراهم گردد.

وی با بیان این که امروز برای همگی ما از جمله نامزدهای انتخاباتی، برگزار کنندگان و ناظران انتخابات و مردم  حضور در صحنه و انجام وظیفه یک تکلیف الهی است و همگی باید هر قدمی که بر می داریم خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود ببینیم .

نماینده عالی دولت در فریدن با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر این که "این امر سیاسی به همه مربوط است به حفظ اسلام مربوط است و اگر دخالت نکنید و آسیبی به اسلام بزنند شما مسئولید و در نزد خداوند تبارک و تعالی جوابگو خواهید بود" ، افزود: انتخابات عرصه مهمی برای کشور و نظام است و مردم باید در این امر مشارکت گسترده داشته باشند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در تمام زمینه های انتخاباتی گفت: احترام به حقوق یکدیگر ، پرهیز از تخریب  شخصیت رقیب و رعایت اخلاق انتخاباتی از جمله مواردی است که باید مد نظر نامزد ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نباید  با بزرگ جلوه دادن کاستی های دیگر نامزدهای انتخاباتی عیوب و ایرادات خود را پوشاند.

رضایت با بیان این که تمامی ساز و کارهای انتخاباتی در شهرستان برای خلق حماسه حضور آماده است، افزود:  بحمدالله تاکنون مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات نبوده و امیدواریم با تلاش و همدلی با یکدیگر بتوانیم در یک فضای مطلوب و به دور از غرض ورزی های شخصی، انتخاباتی سالم و پرشور برگزار و زمینه حضور حداکثری تمام همشهریان را در این آزمون بزرگ فراهم نماییم.

فرماندار فریدن در پایان  با اشاره به آغاز رقابت 159 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، انتخابات شوراها را بسیار پر اهمیت توصیف نمود و از مردم خواست با بررسی توانمندی های نامزدها برای رونق و توسعه شهر و روستای خود گزینه های اصلح را انتخاب نمایند.

کد خبر 303026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.