کمدی «قهوۀ قجری» را در تماشاخانۀ اصفهان ببینید

نمایش کمدی «قهوۀ قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی احسان جانمی تا ۵ خرداد ماه در تماشاخانۀ اصفهان روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در خصوص جزییات آن گفت: «قهوۀ قجری» نمایشی است که روایتگر داستان چند گاریچی و فراش باشی است که تصمیم می گیرند در دربار شاه قاجار،  نمایشی را برای رسوایی شاه اجرا کنند.

احسان جانمی تصریح کرد: این نمایش به صورت نمایش در نمایش و بازی در بازی است که با حضور ۶ بازیگر روی صحنه اجرا می شود. موسیقی نمایش زنده، ژانر آن کمدی و شیوۀ آن نیز ایرانی است.

وی افزود: «قهوۀ قجری» در تماشاخانۀ اصفهان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود و این تماشاخانه همان سالن روباز سابق است که به تازگی تجهیز شده و با مدیریت اینجانب به عنوان اولین تماشاخانۀ خصوصی و رسمی اصفهان فعالیت فرهنگی خود را ادامه می دهد.

جانمی در پایان با اشاره به نام عوامل گفت: در این نمایش محمد جزایری، مسعود یزدان بخش، فرید نوش مهر، محمد حسین رنجبر، کوروش محمدی و محمدرضا بارانی ایفای نقش می کنند و خوشبختانه به دلیل همزمانی اجرا با اعیاد شعبانیه استقبال مخاطبان از این نمایش کمدی بسیار زیاد بوده است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش تا ۵ خرداد ماه فرصت دارند هر روز به جز روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت، رأس ساعت ۱۸:۳۰ به تماشاخانۀ اصفهان (سالن روباز سابق) واقع در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند. /

کد خبر 302878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.