تعیین سرپرست جدید برای هیأت هاکی/ ثبت‌نام مجدد از کاندیداهای هیأت پهلوانی

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی استان به پس از انتخابات ریاست جمهوری موکول شد.

علیرضا امینازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت‌ هاکی استان، اظهار داشت: برای انتخابات هیأت هاکی باید ثبت‌نام مجدد انجام گیرد. قرار است تا زمان فراهم آمدن شرایط برای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت، حمید جمالی به‌عنوان سرپرست هیأت هاکی معرفی شود.

وی در مورد انتخابات هیأت پهلوانی عنوان کرد: به دلیل اینکه چند ماهی از ثبت‌نام هیأت پهلوانی گذشته و هنوز انتخابات این هیأت برگزار نشده است، فدراسیون پهلوانی درخواست ثبت‌نام مجدد کرده و باید ابتدا مراحل ثبت‌نام طی شود و پس از تأیید صلاحیت کاندیداها، تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت پهلوانی مشخص شود.

امینازاده اضافه کرد: در حال حاضر سیدرضا اخروی سرپرستی هیأت پهلوانی را برعهده دارد. اخروی به دلیل اینکه بازنشسته است اجازه ثبت‌نام در انتخابات را ندارد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت‌های کنگ‌فو و پزشکی- ورزشی نیز انجام گرفته که 6 نفر کاندیدای هیأت کنگ‌فو و سه نفر کاندیدای انتخابات هیأت پزشکی- ورزشی هستند اما هنوز نتیجه تأیید صلاحیت این نفرات به دست ما نرسیده است.

وی تصریح کرد: هیأت‌های همگانی و کوهنوردی استان اصفهان هم در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند و هنوز ثبت‌نام کاندیداهای این هیأت‌ها صورت نگرفته است.  

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تأکید کرد: تا پایان اردیبهشت ماه و پس از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، انتخاباتی برگزار نمی‌شود.

کد خبر 302308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.