کاپیتان به نیمکت برمی‌گردد یا خط حمله؟

با توجه به در دسترس قرار گرفتن مجدد مدافع جوان ذوب‌آهن کاپیتان باتجربه این تیم در بازی با الاهلی دوباره در پُست تخصصی خود بازی می‌کند یا با توجه به ترافیک نسبی در خط حمله روی نیمکت خواهد نشست.

به گزارش ایمنا، مصدومیت علی حمام از یک طرف و محرومیت حجت حق‌وردی از طرف دیگر باعث شد تا سرمربی ذوب‌آهن در ۲ هفته پایانی لیگ برتر از مهدی رجب‌زاده در یک پُست جدید استفاده کند و کاپیتان باتجربه تیمش را در سمت راست خط دفاعی به کار گمارد.

معلوم نیست حمام آمادگی حضور در دیدار با الاهلی را داشته باشد اما حق‌وردی که مشکلی برای همراهی ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان ندارد احتمالاً در غیاب مدافع لبنانی این تیم به خط دفاعی اضافه خواهد شد. با این اوصاف، رجب‌زاده که اوایل فوتبالش در دهه ۷۰ در پُست‌های دفاع و هافبک راست بازی می‌کرد و با همین عنوان به تیم ملی دعوت می‌شد یا دوباره به خط حمله بازمی‌گردد و جای جری بنسون و مرتضی تبریزی را می‌گیرد یا اینکه با توجه به آمادگی این ۲ نفر روی نیمکت خواهد نشست مگر آنکه مجتبی حسینی صلاح را در آن ببیند که در این دیدار سرنوشت‌ساز آسیایی با وجود در دسترس قرار گرفتن مجدد مدافع جوان تیمش کماکان از کاپیتان ۳۸ ساله ذوب‌آهن در خط دفاعی استفاده کند.

کد خبر 301991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.