اعضای تیم ملی فوتسال امید با شهردار اصفهان دیدار کردند + تصاویر

شهردار اصفهان در دیداری صمیمانه با اعضا و کادرفنی تیم ملی فوتسال امید برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این دیدار شب گذشته و با حضور مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان، محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال امید (زیر ۲۰ سال) در مهمانسرای شهرداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان شرایط تیم ملی را بازگو کرد و پس از آن بازیکنان و کادر فنی به معرفی خود پرداختند.

در ادامه علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان به اعضای تیم ملی فوتسال امید خوش آمد گفت. سپس تعدادی از بازیکنان تیم ملی از شهردار اصفهان به خاطر این میزبانی تقدیر کردند.

شهردار اصفهان نیز برای دقایقی به صحبت پرداخت و به اعضای تیم ملی دل‌گرمی داد و برای آنها در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد. پس از آن محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال به موفقیت‌های تیم‌های ملی ایران در رشته فوتبال و فوتسال اشاره کرد.

در پایان از تمام اعضای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال توسط شهردار اصفهان و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تقدیر شد و یادبودهایی به آنها اهدا گردید. از طرف فدراسیون فوتبال نیز از شهردار اصفهان تجلیل شد.

تیم ملی فوتسال امید ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آماده می‌کند، برای برپایی اردویی سه روزه به اصفهان سفر کرده است. این تیم در نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا با تیم‌های قرقیزستان، چین، مغولستان و امارات هم‌گروه است. این مسابقات از ۲۶ اردیبهشت تا ۵ خردادماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری این مراسم را می‌توانید اینجا ببینید.

کد خبر 301654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.