اجرای پروژه های فرهنگی برای اولین بار در محلات محروم

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر پروژه های عمرانی فعالیت های فرهنگی بی نظیری در مناطق محروم اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا مختاری در حاشیه مراسم افتتاح سامانه اتوبوس تندرو اظهار کرد: در گوشه گوشه شهر پروژه های عمرانی بزرگی برای آسایش شهروندان در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه رینگ چهارم حفاظتی، میدان استقلال، نمایشگاه بین المللی و ...  از ابر پروژه های هستند که در دست اجراست، ادامه داد: همچنین در تمام مناطق 15گانه شهرداری اصفهان پروژه های عمرانی - خدماتی اعم از میدان شهدای هسته ایی ، میدان پینارت و پردیس شرق در منطقه 4 در دست اجراست.

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سالیانه 42 هزار تن آسفالت در معابر منطقه پخش می شود، عنوان کرد: در همین راستا معابر فرعی منطقه از مشکل آسفالت رنج نمی برند و آسفالت برخی دیگر از معابر منطقه در دست اجراست.

مختاری با اشاره بر اینکه 11 ورودی بسیار زیبا به همت شهرداری اصفهان برای شهر طراحی شده ، گفت: عملیات اجرایی ساماندهی ورودی شرق اصفهان در دست اجراست.

وی در بخش دیگر سخنان خود  با اشاره به اینکه در سال گذشته 50 پمپ بنزین کوچک در شهر راه اندازی شد، افزود: احداث پمپ بنزین های کوچک در سطح شهر باعث شد تا از ترافیک و آلودگی هوا کاسته شود.

مدیرمنطقه 15 شهرداری اصفهان با بیان اینکه فعالیت های بسزایی در حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوا و آرامش سفر های درونی شهروندان انجام شده، گفت: با تلاش های پی در پی شهرداری اصفهان فاز اول و دوم قطار شهری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مختاری  در ادامه با بیان اینکه در این شرایط رکود اقتصادی بازهم شاهد برگزاری مراسم"هرهفته چند افتتاح" هستیم، گفت: بسیاری از پروژه های منطقه مانند منبع اب شهرک الهیه ، خیابان سازی گورت و غیره تکمیل و در صف انتظار افتتاح رسمی پروژه ها قرار دارند.

وی گفت: با همکاری معاونت عمرانی شهرداری اصفهان و سازمان عمران 3 پل بزرگ بر روی کانال های بلوار آب و مالک اشتر احداث شد.

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه علاوه برکارهای بزرگ عمرانی در منطقه فعالیت های بی نظیری در حوزه فرهنگی برای شهروندان انجام شده است، گفت: برای اولین بار در محلات محروم جشن ها ومراسم فرهنگی مختلف اجرا شده است.

کد خبر 301473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.