حفر ۴ حلقه چاه برای تامین آب آشامیدنی در روستاهای دهاقان

دهاقان- مدیر اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان دهاقان از حفر ۴ حلقه چاه برای تامین آب آشامیدنی در روستاهای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، عزیز الله پناهی، با بیان این مطلب، اظهار داشت:حفر چاه تامین آب آشامیدنی در روستای قمیشلو به عمق ۹۰ متر بوسیله دستگاه تمام اتوماتیک و بصورت تفاهم نامه تضمینی آماده آزمایش پمپاژ است و در صورت تامین آب مورد نیاز این روستا به مدار شبکه آبرسانی روستای قمیشلو وصل می شود.

وی افزود:در روستای علی آباد جمبزه و قمبوان نیز چاه هایی با عمق ۸۰و ۵۰ متر در حال حفاری می باشد و چاه شماره یک قمبوان بهسازی شده است.

مدیر آبفار دهاقان با اشاره به اینکه مجور حفر تونل آبرسانی در روستای قمبوان گرفته شده، گفت: درصورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آغاز می شود.

پناهی از حفر چاه کمکی در روستای همگین خبرداد واذعان داشت: عمق این چاه ۵۰ متر می باشد و چاه روستای محمودآباد نیز حفاری و کف شکنی شده و مراحل تامین اعتبار برای عملیات تونل باطرح جدید درحال اجرا می باشد.

مدیر آبفار شهرستان دهاقان افزود: فاز دوم اصلاح شبکه آبرسانی در روستای پوده به طول۷ کیلومتر انجام شده و نوسازی ۳۰۰ مورد از انشعابات آبرسانی، عملیات آسفالت واصلاح ترانشه ها در این روستا درحال انجام است.

پناهی باتوجه به اصلاح شبکه آبرسانی روستای قهه، اظهار داشت: عملیات لوله گزاری به طول ۱۲ کیلومتر و ۴۰۰ مورد انشعابات درحال انجام است و اصلاح ترانشه ها و آسفالت نیز پس از شبکه انجام می شود. /                                                         

کد خبر 300946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.