یکی رسید، یکی جا ماند

در فاصله نیم‌فصله بین دیدارهای رفت و برگشت ذوب‌آهن و پرسپولیس مهدی طارمی 10 گل به آمارش اضافه کرد و مرتضی تبریزی تنها یک گل زد تا اولی به ساسان انصاری برسد و دومی از کورس مدعیان آقای گلی عقب بماند.

به گزارش ایمنا، هنگام برگزاری دیدار رفت تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته چهاردهم ساسان انصاری با 10 گل عنوان آقای گلی لیگ شانزدهم را در اختیار داشت و مرتضی تبریزی با 9 گل نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او به حساب می‌آمد. مهدی طارمی که در لیگ پانزدهم آقای گل شده بود با زدن تنها 6 گل در 13 هفته آغازین لیگ شانزدهم هنوز نتوانسته بود موفقیت فصل گذشته خود را تکرار کند.

ذوب‌آهن و پرسپولیس در حالی امروز در بازی برگشت به مصاف هم می‌روند که در این فاصله طارمی 10 گل به مجموع گل‌های قبلی خود اضافه کرده و در حال حاضر در عنوان آقای گلی با انصاری شریک است. روند گلزنی‌های تبریزی اما پس از آن به یکباره به شکل عجیبی متوقف شد. این توقف نزدیک به نیم‌فصل ادامه یافت تا هافبک-مهاجم ذوب‌آهن با وجود قرار داشتن نامش در جمع برترین گلزنان لیگ شانزدهم 2 هفته مانده به پایان این رقابت‌ها عملاً دیگر شانس چندانی برای کسب عنوان آقای گلی نداشته باشد.

کد خبر 300785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.