انجام 2993 امدادخواهی در حوزه اورژانس اصفهان / بالغ بر 44 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است

معاون درمان و قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ضمن بازدید از اورژانس مرکز آموزشی درمانی الزهرا، گزارش عملکرد ۵ روز اول ستاد نوروزی دانشگاه را ارایه کرد.

به گزارش ایمنا، دکتر حمیدرضا شتابی افزود: با شروع طرح ستاد نوروزی دانشگاه از ۲۵ اسفند 1395 لغایت 30 اسفند ۱۳۹۵ در حوزه کمیته بهداشت و درمان ستاد هماهنگی خدمات سفر، اقداماتی صورت پذیرفته است.
2993 امدادخواهی در حوزه اورژانس اصفهان
وی اضافه کرد: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی با 133 پایگاه فعال و 16 ایستگاه سلامت و بالغ بر ۱۸ هزار تماس هماهنگی تلفنی و بی سیم در سطح شهر اصفهان، 2993 مورد ماموریت امدادخواهی محقق شد.
شتابی با اشاره به 6 مورد فوتی ناشی از حوادث ترافیکی اضافه کرد: از این بین حدود 948 مورد مصدومین ناشی از حوادث ترافیکی و حدود 2045 مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بوده است. 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین افزود: در حوزه ستاد هدایت و مرکز پایش مراقبت های پزشکی نیز ضمن هماهنگی های نظارتی به صورت شبانه روزی بالغ بر 2134 مکالمه در خصوص انتقال بیماران، اطلاع رسانی و هماهنگی بین مراکز درمانی مدیریت شده است.
شتابی با اشاره به اینکه  بالغ بر 108 مورد مداخله نظارتی مانیتورینگ صورت پذیرفته، بیان کرد: با استقرار کارشناس بیماری های خاص هماهنگی در ارایه خدمات دیالیز به 5 مسافر و 4 نفر غیرمسافر انجام شده است. 
انجام 25 بازید از مراکز مرتبط ستاد نوروزی 
شتابی در خصوص فعالیت های حوزه های نظارتی درمان نیز اظهار کرد: در این حوزه با تیم هایی مشتمل بر واحدهای نظارتی اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی، مامایی، آزمایشگاه، تصویربرداری دندانپزشکی، درمانگاه های شبانه روزی و دندانپزشکی، 130 بازدید صورت پذیرفته است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حوزه بازدید تیم های مدیریتی مشتمل بر اعضای هیات رئیسه و مدیران حوزه معاونت درمان بالغ بر 25 بازید از مراکز مرتبط ستاد نوروزی را انجام شده است. 
وی به بازدیدهای معاونت بهداشتی اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه معاونت بهداشتی در سطح استان نیز بالغ بر 44 هزار 195 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ترمینال ها و پارک ها، مراکز اقامتی سطح شهر و بین راهی، 188 مورد نمونه برداری غذایی ،52 مورد برخورد با دستفروشان انجام شده است.
شتابی تاکید کرد: نهایتا 211 مورد پلمپ انجام شده است.
وی در خصوص برنامه های حوزه معاونت غذا و دارو گفت: در این حوزه ضمن 190 مورد بازرسی از داروخانه ها، واحدهای تولیدی صنایع غذایی و بررسی آزمایشگاه ها، نسبت به پاسخگویی بالغ بر 1645 مورد سوالات علمی و نیازمندی و کمبودهای دارویی در این ۵ روز خدمت رسانی کرده اند.
11130/130/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews 
کد خبر 275499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.