بازگشت پویایی به مجموعه تخت فولاد با اجرای پروژه های عمرانی

مسئول اداری مالی مجموعه تخت فولاد گفت: مجموعه تخت فولاد با هدف ساماندهی و تجهیز تکایا و اماکن ویژه خود گامی بلند در راستای احیای آن برداشت.

به گزارش ایمنا، مهدی مطیعی فرد از جمله پروژه های اجرا شده را ساماندهی و تجهیز باغ طوبی و سالن اجتماعات آن عنوان کرد و افزود: باغ طوبی از جمله مکان های زیبا در تخت فولاد است که به منظور استفاده بهتر و موثرتر از آن، طرح ساماندهی آن شامل نورپردازی و تجهیزات داخلی فضاها صورت گرفت و همچنین با انعقاد تفاهم نامه با هنرمندان هنرهای سوخت چرم، نقاشی، خط و خوشنویسی و نگارگری، اتاق هایی در اختیار این هنرمندان قرار گرفت.
مسئول اداری مالی مجموعه تخت فولاد با اشاره به اهمیت ساماندهی سالن اجتماعات باغ طوبی افزود: با توجه به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی تخت فولادشناسی و در اختیار گذاشتن جلسات عمومی شهرداری در این سالن، طرح ساماندهی آن از آبان ماه آغاز و در دی ماه ساماندهی آن تمام و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به احداث مجموعه بازی کودکان گفت: با توجه به درخواست شهروندان ساکن در بافت تخت فولاد مبنی بر ایجاد تسهیلات و تجهیزات برای کودکان و نوجوانان، محوطه بازی کودکان جنب باغ طوبی به بهره برداری رسید.
مهدی مطیعی فرد در ادامه به تکیه بابارکن الدین اشاره کرد و گفت: فضاسازی داخلی و نورپردازی ویژه در داخل این تکیه، فراهم سازی تجهیزات داخلی، نصب سیستم صوت، نصب تابلوهای راهنما، ساماندهی چله خانه تکیه بابارکن الدین و راه اندازی مرکز فروش محصولات فرهنگی از جمله اقدامات صورت گرفته در تکیه بابارکن الدین است.
 
وی به ساماندهی سالن تکیه صاحب روضات اشاره کرد و افزود: فضاسازی داخلی سالن این تکیه شامل تجهیزات داخلی، سیستم صوت، تکمیل سیستم روشنایی و انشعاب آب و گاز انجام شد و به بهره برداری رسید.  
مهدی مطیعی فرد در پایان با اعلام اینکه طرح ساماندهی کتابخانه تخصصی تخت فولاد و نگارخانه عکس در دستور کار است، اظهار داشت: اقدامات اولیه آن انجام شده و تا پایان سال جاری افتتاح می شود.
12106/135/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 270178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.