آتش سوزي 3 خودرو در خيابان حيكم نظامي اصفهان

به گفته روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان، بامداد امروز آتش نشانان اين سازمان پس از رسيدن به محل حادثه، با آتش سوزي يك خودروي 206، يك سمند و يك پژوGLX که در کنار یکدیگر در خيابان حكيم نظامي پارک شده بودند روبرو مي شوند.

به گزارش خبرنگار ايمنا، سه خودروی سواري سحرگاه گذشته در خيابان حكیم نظامي اصفهان در كنار يكديگر پارك بوده اند كه دچار آتش سوزي مي شوند.
محمد شريعتي، مدير راوابط عمومي سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در تشريح اين حادثه گفت: حوالي ساعت 2 و 11 دقيقه بامداد گذشته با اعلام آتش سوزي سه خودوري سواري به سامانه 125 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان نيروهاي اين سازمان از ايستگاه شماره 3 به سرعت به محل اعزام مي شوند.
                                    
وي ادامه داد: پس از رسيدن آتش نشانان به محل حادثه، با آتش سوزي يك خودروي 206، يك سمند و يك پژو GLX در کنار یکدیگر در خيابان حكيم نظامي پارک شده بودند روبرو مي شوند.
مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان با اشاره به اينكه 2 دستگاه خودرو به طور کامل شعله ور بودند، عنوان كرد: آتش قسمتی از خودروی سوم را هم در بر گرفته بود که با تلاش آتش نشانان هر 3 خودرو خاموش شده و از گسترش آتش به منازل و خودروهاي ديگر جلوگيري شد.
                                     
شريعتي از بررسي همه جانبه علت اين آتش سوزي خبرداد و خاطر نشان كرد: وجود باك پر از بنزين، مواد سريع الاشتعال در خودروها و دخالت عامل انساني از جمله احتمالات بروز اين حادثه هستند كه همگي توسط کارشناسان در حال بررسی است./01178/142/5
کد خبر 264307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.