چهار ایستگاه خط یک متروی اصفهان به بهره برداری می رسد/ آرام آرام به جذابیت مترو اصفهان افزوده می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: 4 ایستگاه گلستان، کاوه، بهارستان و چهارراه تختی فردا با حضور مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاري ايمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی با اشاره به بهره برداری از فاز دوم خط یک قطار شهری و 4 ایستگاه جدید متروی اصفهان اظهار کرد: 4 ایستگاه گلستان، کاوه، بهارستان و چهارراه تختی فردا با حضور مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه با راه اندازی فاز دوم خط یک مترو آرام آرام به جذابیت مترو افزوده می شود، تصریح کرد: با راه اندازی این فاز 12 کیلومتر از متروی اصفهان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ساعات کاری کنونی مترو را از ساعت 7 تا 15 اعلام کرد و ابراز داشت: تا پایان سال ساعت کاری مترو تا  ساعت 22 شب افزایش خواهد یافت.
وی اضافه کرد: در حال حاضر متروی اصفهان هر نیم ساعت یکبار خدمات ارائه می دهد.
صلواتی با اشاره به اینکه تاکنون 1500 میلیارد تومان برای خط یک قطار شهری اصفهان هزینه شده است، گفت: برای بهره برداری کامل از خط یک به 800 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.
وی زمان بهره برداری کامل خط یک قطار شهری اصفهان را تابستان سال آینده اعلام کرد و گفت: در حال حاضر در خصوص بهره برداری از این پروژه با مشکلی مواجه نیستیم و روند بهره برداری به خوبی طی می شود.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص خط دوم قطار شهری اصفهان نیز تاکید کرد: دپوی این خط شروع و در مرحله طراحی، تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار قرار دارد.
 
کد خبر 253605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.